معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین:

کارگاه توانمندسازی مشاوران اعضای تخصصی مراکز مشاوره استان

قزوین (پانا) - کارگاه دو روزه توانمندسازی مشاوران اعضای تخصصی مراکز و هسته‌های مشاوره استان با موضوع درمان مبتنی بر پذیرش به میزبانی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۹۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه توانمندسازی مشاوران اعضای تخصصی مراکز مشاوره استان

به گزارش معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین کارگاه دو روزه توانمندسازی مشاوران اعضای تخصصی مراکز و هسته‌های مشاوره استان با موضوع درمان مبتنی بر پذیرش(act)، به میزبانی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک برگزار شد.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان در این کارگاه آسیب های اجتماعی یکی از بزرگترین معضلات جوامع بشری برشمرد که به یک دغدغه جدی برای مسئولان، خانواده‌ها، معلمان و تمام اقشار جامعه تبدیل شده است.

حسن رحیم خانی در ادامه افزود: بر اساس پایش و تحقیقات صورت گرفته در ۶ سال اخیر رفتارهای پرخطر به طور میانگین در هر سال یک و نیم برابر افزایش داشته است و همین موضوع بیانگر اهمیت کار مشاوران در جهت مراقبت در برابر این آسیب ها است.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: یکی از نهادهای موثر در شکل گیری شخصیت دانش آموزان خانواده است که بایستی مشاوران روی نهاد خانواده متمرکز شده و برای افزایش آگاهی و توانمندسازی والدین اهتمام ویژه ای داشته باشند.

لازم به ذکر است که مدرس این کارگاه محمداسماعیل ابراهیمی از مدرسین کشوری و عضو هیئت علمی دانشگاه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار