مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تاکید کرد:

سعه صدر، پاسخگویی حداکثری وعدالت‌ورزی، از شاخصه‌های مهم مدیران و مسئولان آموزش و پرورش استان باشد

قزوین(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان در گردهمایی مشترک شورای معاونین اداره کل آموزش وپرورش قزوین گفت مهم‌ترین شاخص‌های مدیر انقلابی داشتن سعه صدر، متانت و وقار، برنامه ریزی در کارها، عدالت‌ورزی و تعامل با سایر دستگاه‌های اجرایی است.

کد مطلب: ۱۲۶۳۳۵۵
لینک کوتاه کپی شد
سعه صدر، پاسخگویی حداکثری وعدالت‌ورزی، از شاخصه‌های مهم مدیران و مسئولان آموزش و پرورش استان باشد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش قزوین؛ نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان در گردهمایی مشترک شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش با مدیران و روسای نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان، مهم ترین شاخص های مدیر انقلابی را داشتن سعه صدر، متانت و وقار، برنامه ریزی در کارها، عدالت ورزی، تعامل با سایر دستگاه های اجرایی دانست و خاطر نشان کرد: در تصمیمات منطقی سازمانی، همواره با قاطعیت عمل کنید.

وی افزود: یک مدیر انقلابی بامشورت در کارها، شناسایی نیروهای توانمند، حضور به موقع در محل کار، شفافیت در کارها به ویژه در حوزه های مالی، در راستای تحقق اهداف آموزش و پرورش و در راه تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بر می دارد.

سیاهکالی مرادی سیاست آموزش و پرورش استان را توجه جدی به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و نماز‌ در آموزش و پرورش دانست و تاکیدکرد: تلاش نمایید ضمن برقراری ارتباط موثر و با ایفای نقش الگویی، زمینه های عفاف و حجاب و اقامه نماز را در ادارات، مناطق، نواحی و مدارس استان فراهم کنید.

این مقام مسئول ضمن تاکید بر برنامه ریزی به منظور ارتقاء سطح دانش، نگرش و عملکرد افراد تصریح کرد: توسعه قابلیت ها و شایستگی های کارکنان درجهت بهبود و افزایش بهره وری‌و رشد و شکوفایی با توجه به اهداف نظام تعلیم و تربیت، باتوانمند سازی نیروی انسانی و کارکنان عملیاتی می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان عرصه خدمت در آموزش و پرورش را مهم دانست و افزود: خدمتگزاری وخدمت رسانی، در جهت اجرای برنامه های اثرگذار و ماندگار در آموزش و پرورش را سرلوحه کارهای خود قرار دهید.

وی افزود: سعه صدر در مراجعات مردمی با رویکرد پاسخگویی و اقناع سازی، مراجعین مورد تکریم و احترام قرار گیرند.

این مقام مسئول خواستار شد: اقدامات لازم به منظور تحویل اموال و حفظ امنیت مدارس، در روزهای تعطیلات نوروزی صورت پذیرد.

سیاهکالی مرادی، افزود: نسبت به اجرای برنامه های آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی چهارشنبه سوری درمناطق و نواحی استان اقدام گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار