مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی:

مشارکت حداکثری دانش‌آموزان در پرسش مهر اولویت اصلی است

بجنورد(پانا) - تشویق و ترغیب مشارکت حداکثری دانش‌آموزان در بیست و دومین پرسش مهر از اولویت‌های اصلی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان‌شمالی است.

کد مطلب: ۱۲۲۷۳۷۱
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت حداکثری دانش‌آموزان در پرسش مهر اولویت اصلی است

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی، مهدی مودی، رئیس اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی در جلسه ستاد اجرایی برگزاری کنکره ملی بیست و دومین دوره پرسش مهر ضمن گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل و بسیج دانش آموزی اظهار کرد: بیست دومین مرحله پرسش مهر ریاست جمهوری با عنوان«ایران قوی دارای چه ویژگی‌هایی است و نقش دانش آموزان در شکل‌گیری ایران قوی چیست؟» برگزار می شود.

وی ادامه داد: کلیه دانش آموزان پسر و دختر همه دوره های تحصیلی می توانند در این مرحله مشارکت داشته باشند که تمامی دانش آموزان متوسطه دوم از سطح مدرسه تا کشور و سایر مخاطبین تا سطح استان در بیست و دومین دوره پرسش مهر ریاست جمهوری می توانند شرکت کنند.

مودی خاطرنشان کرد: این مرحله در 16 رشته اعم از(سخنوری، شعر، داستان کوتاه، وب نوشت، فیلم کوتاه، نقاشی، طراحی، تصویرسازی، پوستر، عکاسی، خوشنویسی نستعلیق، استندآپ کمدی، سرود همگانی، فتومونتاژ، نشریه الکترونیک و ویدئوکست ) برگزار می شود که 86 اثر به مرحله کشوری ارسال خواهد شد.

وی افزود: در کنار بیست و دومین مرحله پرسش مهر ریاست جمهوری بخش ویژه جایزه ملی دانش آموز شهید علی لندی با موضوع تاثیر فداکاری، از خودگذشتگی و شجاعت در تحقق ایران قوی در 8 رشته برگزار می شود که 48 اثر به مرحله کشوری ارسال می شود.»

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود:«در بیست و یکمین دوره پرسش مهر با مشارکت 45 هزار دانش آموز، شامل 25 هزار دختر و 20 هزار پسر و 800 فرهنگی استان برگزار شد.

مودی در پایان افزود: 118 اثر به مرحله کشوری ارسال شده است که در بخش دانش آموزی 10 نفر حائز رتبه اول تا سوم کشوری و در بخش فرهنگیان 3 نفر دارای رتبه کشوری شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار