توسعه اقتصادی و رشد اجتماعی منوط به اجرای همه جانبه پدافند غیرعامل است

اهواز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به مفهوم تاب‌آوری به عنوان مهمترین کارکرد پدافند غیرعامل در کشور گفت توسعه اقتصادی و رشد اجتماعی در سایه امنیت پایدار ناشی از اجرای پدافند غیرعامل محقق خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۲۷۳۵۳
لینک کوتاه کپی شد
توسعه اقتصادی و رشد اجتماعی منوط به اجرای همه جانبه پدافند غیرعامل است

کوروش مودت در آیین نواختن زنگ استانی پدافند غیرعامل بیان کرد: اجرای طرح جامع یاریگران و همچنین عملیاتی کردن بالغ بر ۱۸ طرح در راستای مبارزه با آسیب های اجتماعی از جمله مهمترین اقدامات آموزش و پرورش خوزستان در راستای تحقق مفهوم پدافند غیرعامل است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: اجرای طرح های ایمن سازی فضاهای آموزشی و همچنین اجرای شیوه نامه های بهداشتی در برگزاری آزمون های پایانی از دیگر اقدامات آموزش و پرورش در راستای تحقق پدافند غیرعامل در زیست بوم کرونا است.

مودت در پایان با اظهار اینکه آموزش و پرورش به عنوان متولی کارگروه فرهنگی ستاد استانی پدافند غیرعامل است؛ خاطرنشان کرد: این کارگروه تاکنون اقدامات گسترده ای را با راهبری مجموعه تعلیم و تربیت استان به انجام رسانده است. تولید محتوای الکترونیکی در راستای مبارزه با آسیب های اجتماعی از جمله دیگر اقدامات در این حوزه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار