همایش تقدیر از موسسین برتر مدارس و مراکز غیردولتی شهرستان‌های استان تهران

ورامین‌(پانا) - همایش تقدیر از موسسین برتر مدارس و مراکز غیردولتی شهرستانهای استان تهران در جشنواره مدرسه پویا در زمان کرونا به میزبانی ورامین برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۷۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
همایش تقدیر از موسسین برتر مدارس و مراکز غیردولتی شهرستان‌های استان تهران

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ورامین، همایش تقدیر از موسسین برتر مدارس و مراکز غیردولتی شهرستانهای استان تهران در جشنواره مدرسه پویا در زمان کرونا به میزبانی ورامین برگزار شد.

در این همایش با حضور سعید صالح، مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش و اکبر قنبری، رئیس اداره مشارکت‌های مردمی اداره کل شهرستان‌های استان تهران از ۲۷ موسس برتر تقدیر شد.

صالح، شرایط کرونا را فرصت مناسبی برای ارتقاء مهارت‌های معلمان در تولید محتوای آموزشی و استفاده از فضای مجازی برای آموزش دانست و گفت: سال گذشته با وجود شرایط کرونا کمتر از دو درصد کاهش آمار دانش‌آموزی در مدارس غیر‌دولتی اتفاق افتاد.

مدیرکل مراکز مدارس و مراکز غیردولتی در ادامه افزود: با راهیابی آموزش به فضای مجازی، دانش‌آموزان برای کسب آموزش نیاز کمتری را به حضور در مدرسه احساس می کنند.

وی با اشاره به اینکه رویکرد آموزش و پرورش به سمت مدرسه زندگی خواهد رفت، گفت: این نگرش باعث خواهد شد "زندگی در مدرسه" فرآیندی باشد که قطعاً بدون حضور دانش‌آموز در مدرسه، اتفاق نخواهد افتاد و آموزش مهارت‌های فردی و اجتماعی نیازی خواهد بود که مدارس به آن خواهند پرداخت. پس واضح است که در آینده مدارسی موفق خواهند بود که به جای تدریس و تحمیل یکسری کتاب به دانش‌آموزان به سوی آموزش مهارت‌های زندگی گام بردارند.

گفتنی است: مدارس و مراکز غیر دولتی ورامین نیز در این جشنواره خوش درخشیدند؛ از جمله مدرسه گلهای نمونه که در این مراسم مورد تقدیر و تشویق قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار