راه‌اندازی مدرسه جمهوری اسلامی ایران در بغداد

تهران (پانا) - سرپرست مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور در سفر به کشور جمهوری عراق، از راه‌اندازی مدرسه جمهوری اسلامی ایران در بغداد خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۷۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی مدرسه جمهوری اسلامی ایران در بغداد

به گزارش روابط عمومی مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور، میترا تیموری در سفر به کشور عراق ضمن بازدید از مدارس ایرانی این کشور، در دیدار با سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق، بر اهمیت مدارس خارج از کشور به عنوان پایگاه فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و اهتمام وزارت آموزش و پرورش برای ارتقای کیفیت این مدارس تأکید کرد و گفت: توسعه مدارس ایرانی در مناطقی که ایرانیان حضور دارند، یکی از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش است و برای تقویت این مدارس به حمایت و همکاری سایر دستگاه ها نیاز داریم.

تیموری افزود: خوشبختانه سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد، آمادگی کامل برای راه اندازی مدرسه ایرانی در بغداد را اعلام کرده است که با توجه به اهمیت وجود این مدارس، مقدمات راه اندازی به سرعت درحال انجام است.

وی تأکید کرد: نباید فراموش کنیم که راه اندازی مدرسه ایرانی در بغداد نیازمند حمایت‌های مادی و معنوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد و سایر نهادها و دستگاه‌های ذی ربط است.

شایان ذکر است، سرپرست مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور در سفر خود به عراق، ضمن بازدید از مکان در نظر گرفته شده برای مدرسه بغداد، از راه اندازی قریب الوقوع این مدرسه خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار