زنگ پدافند غیرعامل در مدارس نیشابور نواخته شد

نیشابور(پانا) - همزمان با هفته پدافند غیرعامل، زنگ پدافند غیرعامل در مدارس نیشابور و به صورت نمادین در دبیرستان شاهد قدسیان نواخته شد.

کد مطلب: ۱۲۲۶۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد
زنگ پدافند غیرعامل در مدارس نیشابور نواخته شد

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور، پدافند غیرعامل را یک امر ضروری و دائمی معرفی کرد و گفت: در ابتدای امر سالروز شهید حسین فهیمده را گرامی می داریم، همان بزرگ نوجوانی که در کلاس درس بالید و در همه ایام ماندگار شد. در پدافند غیرعامل یک جریان دائمی وجود دارد. پدافند غیرعامل، نرم، پیچیده و دارای روابط علت و معلولی است و در موقعیت امروزی ضریب نفوذ آن بسیار بالاتر از پدافند غیرعامل است. امروز در موقعیتی هستیم که آنی نباید از آرمان ها، اصول و انگشت اشاره رهبرمان فاصله گرفته و چشم برگردانیم.

علیرضا کلیدری افزود: پدافند غیر عامل یعنی نگاه شهید حسین فهمیده، یعنی حرکتی که پشت دشمن را به لرزه می اندازد. امروز پدافند غیر عامل برای معلم، ولی دانش آموز و مسئول یعنی توسعه، تعمیق و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، یعنی همان جایی که دشمن چشم می زند و معادلات آنها را برهم زده است.

وی ادامه داد: مصادیق فراوانی از پدافند غیر عامل در کلاس های درس با حضور دانش آموزان پرتلاش و همراهی معلمان سخت کوش شکل گرفته است که نمونه های بارزی از آن به وفور در جامعه دیده شده است.

اجرای سرود گروهی دانش آموزی، اجرای دکلمه شهید، اجرای نقالی با موضوع سردار شهید سلیمانی، ادای احترام به شهدای دفاع مقدس و نواخته شدن زنگ پدافند غیرعامل از برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار