مدیر آموزش و پرورش ملارد:

توانایی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر باید در مسیر درست هدایت شود

ملارد(پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد در هفتمین جلسه ستاد شاهد آموزش و پرورش بر ضرورت شناسایی و هدایت استعدادهای دانش‌آموزان مدارس شاهد و ایثارگر تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۶۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد
توانایی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر باید در مسیر درست هدایت شود

هفتمین جلسه ستاد شاهد، با حضور مسئولین آموزش و پرورش و بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان با هدف تصمیم‌گیری در حوزه آموزشی مدارس شاهد برگزار شد.

طیب رضایی‌فر، مدیر آموزش و پرورش ملارد در تشریح این خبر بیان کرد: دانش‌آموزان مدارس شاهد و ایثارگر دارای توانایی‌های متنوعی هستند و باید با اتخاذ تصمیمات درست و منطقی با توجه به امکانات موجود، استعدادهای آن‌ها را در مسیر درست هدایت کرد.

وی افزود: با برگزاری جلسات هم‌اندیشی مدیران مدارس شاهد، آموزش و پرورش و بنیاد شهید و امور ایثارگران می‌توان به نقطه نظرات مفید و کاربردی رسید و آنها را در جهت رشد و شکوفایی دانش‌آموزان این مدارس به کار بست و موفقیت بیشتری را در آینده شغلی و کاری این دانش‌آموزان رقم زد.

رضایی‌فر خاطرنشان کرد: مدیران مدارس با همکاری مشاوران و سایر اولیاء مدرسه و دانش‌آموزان می‌توانند در جهت شناسایی مشکلات این مدارس و دانش‌آموزان، بطور مستمر و‌منظم با آموزش و پرورش و بنیاد شهید و امور ایثارگران در ارتباط باشند.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار