8 خودرو که هم‌تراز BMW سری ۵ هستند + تصاویر

تهران (پانا) - خودرو‌های بی ام دبلیو سری پنجم در میان خودرو‌های لوکس جایگاه ویژه‌ای دارند، اما می‌توان ۸ خودروی هم تراز را جایگزین آن‌ها کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۵۷۷۴
لینک کوتاه کپی شد
8 خودرو که هم‌تراز BMW سری ۵ هستند + تصاویر

به‌گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، خودروهای بی ام دبلیو سری پنجم در میان خودروهای لوکس جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است که آن‌ها را در صف اول انتخاب مشتری قرار می دهد. اما برخی از مدل های مارک های دیگر می توانند به گزینه ای بدل شوند که کمتر از توانایی ها و لوکس بودن سری BMW سری پنجم نیست.

سایت خبری اتومبیل Hot Cars در یک لیست اتومبیل‌هایی که برجسته‌ترین گزینه برای مدل BMW سری پنجم هستند را معرفی کرده است.

این لیست شامل مدل Acura RLX بود که با پیشرانه ۳.۵ لیتری V۶ با قدرت ۳۱۰ اسب بخار ارائه می‌شود و برخی نسخه‌ها با موتور هیبریدی ۳.۵ لیتری و ۳۷۷ اسب بخار در دسترس هستند.

از برند کادیلاک، این سایت CTS را به عنوان گزینه‌ای ایده آل برای جایگزین مدل BMW ۵ سری معرفی کرده است و مدل کادیلاک با موتور توربوشارژ و با ظرفیت ۲ لیتر و تولید ۲۶۸ اسب بخار نیرو در دسترس است.

در این لیست نام تجاری اینفینیتی Q۷۰ به عنوان گزینه‌ای ایده آل معرفی شده، زیرا Q۷۰ با موتور ۳.۵ لیتری تولید می‌شود که ۳۶۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

از مارک ولوو یک مدل معرفی شده که یکی از گزینه‌های برجسته برای سری ۵ BMW است و آن S۹۰ است که با یک موتور ۲ لیتری با قدرت ۴۰۰ اسب بخار کار می‌کند.

و از مارک لکسوس، یکی از گزینه‌های عالی برای سری ۵ BMW در این لیست قرار گرفت که مدل GS است که با موتور ۳.۵ لیتری ۳۱۱ اسب بخار قدرت کار می‌کند.

از برند مرسدس، کلاس E به عنوان جایگزینی برای BMW سری ۵ در لیست قرار گرفته، زیرا با موتوری کار می‌کند که ۳۱۵ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

در این لیست آئودی A۶ نیز به عنوان یکی از گزینه‌های برجسته بی ام دبلیو سری پنج قرار گرفته است و این خودرو با یک موتور توئین توربو با ظرفیت ۳ لیتر و ۴۴۴ اسب بخار قدرت ارائه می‌شد.

در انتهای این لیست از برند جنسیس مدل G۸۰ از گزینه‌های متمایز مدل BMW ۵ وجود دارد که با موتور ۳.۵ لیتری تولید می‌شود و ۳۷۵ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار