افزایش سواد حرکتی دانش‌آموزان اولویت اصلی حوزه تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش است

شیراز (پانا) - مدیرکل دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه افزایش سواد حرکتی دانش‌آموزان اولویت اصلی حوزه تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش است گفت: طرح‌های مانند مدرسه پویا، خانه پویا در راستای همین هدف اجرا می شود.

کد مطلب: ۱۲۲۵۵۹۶
لینک کوتاه کپی شد
افزایش سواد حرکتی دانش‌آموزان اولویت اصلی حوزه تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش است

محمد جعفری در آیین افتتاح کلاس تربیت بدنی در منطقه سده فارس گفت: نسل آینده زمانی موفق و آینده‌ساز خواهد بود که در تمام ابعادجسمانی، اخلاقی و روحی پرورش پیدا کند و مقوله ورزش و تربیت بدنی در سلامت جسمانی دانش‌آموزان بسیار موثر است به شرط آنکه توام با اخلاق باشد.

مدیرکل دفتر تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: این پروژه با مساحت 150 مترمربع و اعتباری بالغ بر یک میلیارد و دویست میلیون ریال ساخته شده است.

جعفری گفت: اگر می‌خواهیم فرزندان سالمی داشته باشیم نباید صرفا به ورزش قهرمانی فکر کنیم و باید به تربیت ورزشی دانش‌آموزان در بعد اخلاقی و جسمی توجه ویژه داشته باشیم .

وی گفت: افزایش سرانه حرکتی دانش‌آموزان از اهداف اصلی حوزه تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش بوده تا دانش‌آموزانی سالم و بانشاط را در جامعه تربیت کنیم.

مدیرکل دفتر تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: افزایش زیرساخت‌های ورزشی در کنار اجرای طرح‌هایی از قبیل مدرسه پویا، کلاس درس تربیت بدنی، خانه پویا و سواد حرکتی به منظور افزایش سرانه حرکتی دانش‌آموزان و برای تامین سلامت آنها صورت گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار