برگزاری جشنواره پاییزی به رنگ مهر در آذربایجان شرقی

تبریز (پانا) - رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی از برگزاری 8 پویش دانش آموزی در قالب جشنواره پاییزی به رنگ مهر در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۵۰۵۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره پاییزی به رنگ مهر در آذربایجان شرقی

صمد علیزاده ضمن اعلام این خبر گفت: جشنواره پاییزی به رنگ مهر با محوریت مقاومت و پایداری، مهرورزی، استکبارستیزی و بصیرت افزایی و با هدف جریان سازی و تجمیع فعالیت ها و پویش های پاییزی سازمان دانش آموزی برگزار می شود.

وی ادامه داد: این جشنواره در قالب 8 پویش با عناوین مهر اولی ها،جشن مهر، ماه مهربانی، زنگ مقاومت به رنگ دانش آموز، راه عاشقی، حضرت محمد (ص) رسول رحمت، گرامیداشت سالروز حماسه 13 آبان، مانور زلزله و نامداران شعر و شور فارسی برگزار می شود.

رییس سازمان دانش آموزی استان گفت: این جشنواره از اول مهر ماه آغاز شده و در بخش پویش مهر اولی ها، جشن مهر، ماه مهربانی، زنگ مقاومت به رنگ دانش آموز،راه عاشقی، حضرت محمد (ص) رسول رحمت، دانش آموزان و مربیان علاقمند آثار خود را تا 30 مهرماه در قالب فیلم، عکس و نقاشی به دبیرخانه نواحی و مناطق ارسال کرده و در جشنواره شرکت کردند.

علیزاده با بیان این که یکی از فعالیت های مهم سازمان دانش آموزی مانور تشکیلاتی فرزندان روح الله است، ادامه داد: در بخش پویش گرامیداشت سالروز حماسه 13 آبان، علاقمندان می توانند آثار خود را با موضوع استکبار ستیزی، دفاع از مظلومان و بصیرت افزایی و گرامیداشت یاد و خاطره شهید حسین فهمیده و تقدیر از دانش آموزان برتر اخلاقی ، مهارتی و معرفتی در مدارس در قالب فیلم ، عکس و نقاشی از 13 تا 30 آبان ماه ارسال کنند.

وی افزود: در این بخش نیز دانش آموزان با همکاری مربی خود می توانند نسبت به تولید محتوا در قالب فیلم و عکس با موضوع اجرای مانور زلزله به صورت حضوری در مدارس در وضعیت سفید، و اجرای مانور در منازل در وضعیت قرمز و نارنجی اقدام کرده و آثار خود را از 8 تا 30 آذرماه برای شرکت در جشنواره ارسال کنند.

وی ادامه داد: نامداران شعر وشور فارسی یکی دیگر از پویش های این جشنواره با موضوع بزرگداشت ادیبان نامی کشور(مولوی ، حافظ)، اجرای شعرخوانی یا لباهنگ از اشعار این بزرگان است که علاقمندان می توانند آثار خود را درقالب فیلم، عکس و نقاشی از اول مهرماه تا 30 آذرماه ارسال کرده و در این جشنواره شرکت کنند.

رئیس سازمان دانش آموزی استان بیان کرد: آثار رسیده به دبیرخانه نواحی و مناطق پس از پایش اولیه به استان ارسال می گردد و پس از داوری و بارگذاری آثار منتخب در کانال دانش آموزان و مربیان استان با آدرس @irsto_p_azarsharghi و @irsto_m_azarsharghi به دبیرخانه کشوری ارسال می شود.

علیزاده در آخر خاطرنشان کرد و گفت: گروه های تخصصی ارزیابی پس از بررسی، آثار منتخب را جهت اخذ آرای مخاطب در سامانه ساپ با آدرس @parvareshi4 ارائه می نمایند و منتخبین با رأی مستقیم دانش آموزان انتخاب و نفرات برتر در مراسم اختتامیه تقدیر می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار