استاندار آذربایجان‌شرقی:

تامین امنیت کامل اقتصادی برای سرمایه‌گذاران استان

تبریز(پانا) - استاندار آذربایجان‌شرقی تامین امنیت را برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی استان در تمام حوزه‌های اقتصادی نوید داد.

کد مطلب: ۱۲۲۵۰۳۹
لینک کوتاه کپی شد
تامین امنیت  کامل اقتصادی برای سرمایه‌گذاران استان

عابدین خرم در مراسمی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مسئولان اجرایی، نمایندگان مجلس و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، نخبگان و شخصیت‌های سیاسی و اجتماعی برگزار شد، گفت: فکر و جان ما فدای راه ائمه اطهار، شهیدان، جانبازان، ایثارگران است تا ارزش‌ها ی دین خدا را با راست قامتی خود زنده نگه داریم.

وی افزود: فرصت‌ها و تهدیدات استان و حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی را می شناسم و همه توان خود را به کار خواهم گرفت تا استان را به موقعیت و جایگاه عالی خود در تمامی حوزه‌ها برسانم.

استاندار جدید آذربایجان‌شرقی ادامه داد: در بهبود حوزهای اشتغال، اقتصاد، رفع تورم بنا به وظیفه قانونی و شرعی خود تلاش خواهم کرد و امنیت را برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی استان در تمام حوزه‌های اقتصادی فراهم می کنم.

خرم به ۹۵۰ پروژه ناقص و نیمه تمام در حوزه‌های مختلف، معادن، آب و انرژی استان اشاره کرد و افزود: با جذب سرمایه بخش خصوصی وکمک دولت و نخبگان این پروژه‌ها را به سرمنزل مقصود خواهیم رساند.حرکت، توسعه و رشد در حوزه‌های مختلف قابل دسترس بوده و آذربایجان‌شرقی در زمینه تولید علم و دانش یکی از استان‌های برجسته کشور به شمار می‌رود.

استاندار جدید آذربایجان شرقی گفت: روایت تاریخ ایران بدون روایت تاریخ آذربایجان ناقص است و استان ما باید در کشور الگو باشد.
در مراسم معارفه؛ استاندار جدید مورد برخورد فیزیکی و سیلی از پشت سر قرار گرفت ولی متانت خود را کاملا حفظ کرده و از هر گونه واکنشی خودداری کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار