درس عبرت چینی‌ها از المپیک توکیو؛ کرونا در کمین است

تهران (پانا) - برگزارکنندگان بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو اعلام کردند به زودی اولین دستورالعمال ضدر کرونایی این بازی‌های را منتشر خواهند کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۴۹۷۶
لینک کوتاه کپی شد
درس عبرت چینی‌ها از المپیک توکیو؛ کرونا در کمین است

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، برگزارکنندگان بازی‌های آسیایی هانگژو۲۰۲۲ اعلام کرده‌اند که از اقدامات کاهش همه گیری کرونا در بازی‌های المپیک توکیو۲۰۲۰ درس گرفته و اولین «راهنمای پیشگیری و کنترل را تحت عنوان Hangzhou 2022 COVID-19» قبل از پایان سال میلادی منتشر خواهند کرد.

سازمان دهندگان بازی‌های آسیایی در اظهارنظرهای وزارت خارجه چین در رابطه با المپیک زمستانی و پارالمپیک پکن۲۰۲۲ اعلام کرده‌اند که اقدامات انجام شده در توکیو۲۰۲۰ بر اقدامات هانگژو۲۰۲۲ تأثیر خواهد گذاشت. سخنگوی کمیته برگزاری که چهار نماینده را به المپیک تابستانی ژاپن اعزام کرد، در این خصوص گفت: ما موضوعات زیادی از توکیو آموختیم، به ویژه در مورد نحوه عملکرد حباب المپیک.ما امکانات اضطراری را برای واکنش سریع به هر گونه شیوع ایجاد می‌کنیم و به موقع وضعیت را در اینجا به روز رسانی خواهیم کرد.

اقدامات انجام شده در پایتخت ژاپن شامل قوانین سختگیرانه‌ای در مورد زمان خروج بازدیدکنندگان از دهکده ورزشکاران، الزامات استفاده از ماسک و محدود شدن ترکیب اجتماعی بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار