افتتاح پروژه های مسكن وطرح های اشتغال مددجویان کمیته امداد بجنورد

خبرگزاری پانا: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره)بجنورد از افتتاح پروژه های مسكن وطرح های اشتغال مددجویان این نهاد به مناسبت هفته دولت خبر داد وافزود: به مناسبت این ایام با بركت 12 طرح اشتغال و9 پروژه مسكن مددجویان افتتاح می شود.

کد مطلب: ۱۲۲۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، رضا وحدانی در خصوص واحد های مسكونی به بهره برداری رسیده گفت: برای بهره برداری از این پروژه ها بیش از 2 میلیارد و 610 میلیون ریال از محل دولتی وبهسازی روستایی هزینه شده است.

وی ادامه داد: از مجموع 9 پروژه مسكن فوق 3 واحد آن ویژه خانواده های روستایی تحت حمایت است و6 واحد دیگر نیز در بخش مسكن شهری مددجویان نیازمند بهره برداری شده است.

مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره)بجنورد همچنین درخصوص طرح های اشتغال این نهاد نیزگفت: طرح هایی كه به مناسبت این هفته افتتاح می شود در بخش های دامداری،كشاورزی،پوشاك وخدمات است.

وحدانی در ادامه به دیگر برنامه های این نهاد به مناسبت هفته دولت اشاره كرد و افزود: به همین مناسبت دوره آموزشی اشتغال برای یك هزار نفر از مددجویان این نهاد بر گزار می شود.

وی با بیان اینكه فراگیران در دوبخش كوتاه مدت وبلند مدت آموزش های لازم را فرا می گیرند خاطر نشان كرد:برای برگزاری این دوره ها بیش از 500 میلیون ریال هزینه می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار