با حضور رییس کمیته امداد کشور:

کلید ۷۰۰ واحد مسکونی به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد اهدا شد

یاسوج (پانا) - با حضور رییس کمیته امداد کشور و استاندار کهگیلویه و‌بویراحمد ۷۰۰ واحد مسکونی مددجویان در استان افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۰۹۱۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد
کلید ۷۰۰ واحد مسکونی به مددجویان  کهگیلویه و بویراحمد اهدا شد

استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این آیین بر ایجاد اشتغال و توانمندسازی افراد تحت پوشش کمیته امداد تاکید کرد و گفت: ۱۵۰۰ واحد مسکن به محرومین تحت پوشش کمیته امداد اختصاص داده شده اما از کمیته امداد حضرت امام(ره) انتظار کمک بلاعوض داریم که به ازای هر خانوار ۱۰ میلیون کمک بلاعوض شود.

حسین کلانتری بیان کرد: سهم اشتغال امداد استان در سال جاری ۵ هزار و ۵۰۰ مورد است که از کمیته امداد می‌خواهیم سقف اشتغال استان را آزاد بگذارد تا اشتغال بالاتر از این رقم باشد.

او به بیماری کرونا و خسارات واحدهای تولیدی در نتیجه شیوع این ویروس منحوس اشاره کرد و گفت: مصوب شده هر واحدی در کهگیلویه و بویراحمد که تا سقف ۱۰ نیرو از افراد تحت پوشش امداد بگیرد از ۵۰ تا ۵۰۰ میلیون به آن واحد تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: به تفاهم‌ رسیدیم که جهیزیه زوج‌ها به صورت مشارکتی تامین شود و با مشارکت سپاه و کمیته امداد تا سقف تعیین شده تامین جهیزیه شود.

کلانتری با بیان اینکه ظرفیت برگزاری دوره‌های آموزشی در این استان وجود دارد، افزود: معاونت اقتصادی کمیته امداد کشور به کهگیلویه و بویراحمد سفر کند تا با توجه به ظرفیت شما و امکانات ما در حوزه توانمندسازی و اشتغال مددجویان اقداماتی صورت گیرد.

سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در سفر یک روزه خود به استان کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر حضور در آئین افتتاح این واحدهای مسکونی با نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج و استاندار نیز دیدار و گفتگو کرد.

همچنین بازدید از طرح راهبری شغلی و مرکز نیکوکاری از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه بختیاری به استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار