معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری:

در طرح نماد دانش‌آموزانی که دچار مشکلات خاص هستند شناسایی می‌شوند

شهرری(پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری در نخستین جلسه هم اندیشی امور تربیتی در کانون سمیه شهرری عنوان کرد در قالب طرح نماد، کنترل و کاهش میزان بروز اعتیاد و دیگر آسیب‌های اجتماعی در جامعه از طریق مدارس دنبال می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۲۳۳۵۸
لینک کوتاه کپی شد
در طرح نماد دانش‌آموزانی که دچار مشکلات خاص هستند شناسایی می‌شوند

رحمت‌اله قاسمی‌پور، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش‌ و پرورش یک ری ضمن قدرانی از معاونین پرورشی و مربیان امور تربیتی مدارس در این جلسه گفت: با توجه به اینکه سال گذشته از لحاظ آموزشی پربار نبود اما فعالیت های پرورشی و تربیتی بسیار سالی خوب و پر رونقی داشتیم که تا به امروز شاهد بازخورد فعالیت های شما در استان و منطقه هستیم .

وی بیان کرد: حوزه معاونت پرورشی به کمک کارشناسان تلاش‌گر و همچنین معاونین پرورشی و مربیان امور تربیتی ناحیه یک شهرری، رتبه اول استان را کسب کرد.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش‌وپرورش ناحیه یک ری تصریح کرد: سال گذشته کانال نگارخانه‌ در خصوص فعالیت‌های پرورشی در شبکه شاد ایجاد شد که به کمک کادر پرورشی دنبال‌کنندگان این نگارخانه به حدود 16 هزار نفر رسیده بود و با توجه به اینکه اکثر فعالیت‌های حوزه پرورشی از این شبکه پخش و اطلاع رسانی‌ می‌شود؛ انتظار می رود معاونین پرورشی و مربیان امور تربیتی لینک کانال نگارخانه را در اختیار دانش‌آموزان قرار دهند تا شاهد حضور دانش آموزان بیشتری باشیم.

وی در ادامه گفت: ثبت دانش‌‌آموزان در سامانه همگام روند بسیار خوبی داشته است که امیدوارم امسال هم مانند سال گذشته در این مسیر با موفقیت گام برداریم و امید است در مسابقات فرهنگی هنری بتوانیم دانش‌آموزان را به خوبی جذب کنیم و با توجه به استعدادهایشان آنها را معرفی کنیم تا نمایندگان خوبی را در سطح منطقه و کشور داشته باشیم.

قاسمی‌پور خاطرنشان کرد: طرح نماد یکی از بهترین طرح‌های آموزش‌وپرورش است، زیرا دانش‌آموزانی که دچار مشکلاتی و درگیر مسائل خاص(بیماری، مشکلات مالی، ناهنجاری‌های مختلف) هستند شناسایی می‌شوند، در این طرح از هر مدرسه به یک آموزگار و مدیران مدارس آموزش داده‌ شده است و طرح نماد شامل 13 نماد شهرستانی و کشوری است.

وی تأکید کرد: در طرح نماد، اگر دانش‌آموزی مشکل اقتصادی داشته‌باشد به کمیته امداد معرفی خواهد شد، اگر دانش‌آموزی نابهنجاری و خانواده بدسرپرستی دارد مستقیم به بهزیستی معرفی می‌شود، اگر فردی پدر و مادر خوبی ندارد از دادستان مجوز گرفته و کارش پیگیری می‌‌شود.

قاسمی پور عنوان کرد: معاونین مدارس پیگیر این طرح باشند و دانش‌آموزان را شناسایی کنند تا مشکلات آنها به صورت کامل مرتفع گردد.

خبرنگار دانش‌آموز: معصومه قنبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار