مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد:

شبکه شاد تنها پلتفرم آموزشی رسمی ابلاغ شده به مدارس تهران است

تهران(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه شبکه آموزشی شاد یکی از بزرگترین اپلیکیشن‌های دنیا است که در راستای سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش فعالیت می‌کند؛ آن را تنها پلتفرم آموزشی رسمی ابلاغ شده به مدارس تهران عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۱۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد
شبکه شاد تنها پلتفرم آموزشی رسمی ابلاغ شده به مدارس تهران است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، عبدالرضا فولادند در واکنش به مطلب مندرج در فضای مجازی اعلام کرد: در راستای سیاست های وزارت آموزش و پرورش، تنها پلتفرم آموزشی رسمی و مورد تایید وزارت آموزش و پرورش و ابلاغ شده به مدارس شهر تهران شبکه آموزشی دانش آموزی (شاد) است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران ادامه داد: اپلیکشین شاد طی مراحل پیشرفت خود تاکنون دارای ویژگی های بسیاری از جمله ایجاد دسترسی برای دانش آموزان به محتوا و مطالب آموزشی استاندارد و امکان سرویس اجرای آزمون، پخش زنده یک طرفه و ارتباط دانش آموز و معلم با طراحی کانال ها و گروه های مختلف در زمینه های آموزشی و تربیتی برای مخاطبین خود بوده است.

وی با اشاره به اینکه شبکه آموزشی شاد یکی از بزرگترین اپلیکیشن های دنیا است؛ اضافه کرد: تنها پلتفرم رسمی آموزش و پرورش در مدارس شهر تهران شبکه شاد می باشد که مدیران مدارس باید تمام سعی خود را در راستای استفاده از ظرفیت های آن بکار ببندند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار