اکران آثار سی‌و‌چهارمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان در قم

اکران ۱۰ فیلم‌ سی‌وچهارمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان از روز جمعه، ۱۶ مهرماه هم‌زمان با روز جهانی کودک به میزبانی پردیس سینمایی ونوس قم آغاز شده و تا روز سه‌شنبه، ۲۰ مهرماه ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۲۲۱۴۲۷
لینک کوتاه کپی شد
اکران آثار سی‌و‌چهارمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان در قم

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، سی‌وچهارمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان هم‌زمان با اصفهان و تعدادی از استان‌های کشور در قم نیز برگزار می‌شود.

فیلم‌های این رویداد سینمایی در حالی امسال به روی پرده می‌رود که سال گذشته به‌دلیل شیوع ویروس کرونا به‌صورت مجازی اکران شده بود.

اکران ۱۰ فیلم‌ جشنواره کودک و نوجوان از روز جمعه، ۱۶ مهر هم‌زمان با روز جهانی کودک به میزبانی پردیس سینمایی ونوس آغاز شده و تا روز سه‌شنبه، ۲۰ مهرماه ادامه دارد.

در روز جمعه ۱۶ مهرماه، دو فیلم «پسران دریا» به کارگردانی افشین هاشمی و حسین قاسمی جامی و «یدو» به کارگردانی مهدی جعفری در ژانر نوجوان به ترتیب در سانس‌های ۱۴ و ۱۶ به روی پرده رفتند که با استقبال خوب مخاطبان کودک و نوجوان و خانواده‌هایشان همراه شد.

همچنین دو فیلم «لیپار» به کارگردانی حسین ریگی و «داستان‌های هزار و یک شب» به کارگردانی حبیب احمدزاده در روز شنبه، ۱۷ مهرماه اکران می‌شود.

علاقه‌مندان به ژانر کودک می‌توانند در روز یکشنبه، ۱۸ مهرماه به تماشای دو فیلم «بام بالا» به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی و «برزنگی» به کارگردانی حسین قاسمی‌جامی بنشینند.

«بلیط» به کارگردانی مرتضی رحیمی در ژانر نوجوان و «شهر گربه‌ها» به کارگردانی سیدجواد هاشمی دو فیلم دیگری هستند که در جریان اکران فیلم‌های جشنواره کودک و نوجوان در روز دوشنبه، ۱۹ مهرماه به روی پرده سینما ونوس می‌روند.

در روز پایانی این جشنواره نیز دو فیلم «میان صخره‌ها» به کارگردانی مختار عبداللهی و «ترانه‌های پدرانه» به کارگردانی محمد بصیری در ژانر کودک و نوجوان اکران می‌شوند.

اکران فیلم‌های این جشنواره برای کودکان و نوجوانان استان قم رایگان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار