تقدیر از مدال آوران المپیاد علمی - ادبی دبیرستان  دخترانه فرهنگ منطقه ۱۳ شهر تهران

تهران(پانا)- ۶ دانش آموز با کسب مدال در المپیاد ادبی، سواد رسانه‌ای و  ۱۱ دانش‌آموز  با رتبه دو رقمی در کنکور ۱۴۰۰ از دبیرستان فرهنگ منطقه ۱۳ تهران افتخار آفریدند.

کد مطلب: ۱۲۲۰۳۸۰
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از مدال آوران المپیاد علمی - ادبی دبیرستان  دخترانه فرهنگ منطقه ۱۳ شهر تهران

مراسم تقدیر از مدل آوران المپیاد و تجلیل از رتبه های برتر کنکور دبیرستان فرهنگ با حضور سید محمد هادی حسینی؛ مدیر منطقه ۱۳، احمد اسدی؛ معاون متوسطه، تهمینه سامانی؛ مدیر فرهنگ، معاونان، دانش آموزان و اولیا به صورت حضوری برگزار شد.
سید محمد هادی حسینی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه، ضمن قدردانی از زحمات تهمینه سامانی؛ مدیر دبیرستان فرهنگ، معاونین و معلمان دبیرستان؛ در رابطه با پیشبرد اهداف آموزشی این مجموعه، کسب نتایج درخشان در کنکور سراسری و همچنین کسب نتایج برتر در المپیادهای علمی و ادبی با اهدای تقدیر نامه و جوایز به دانش آموختگان رتبه برتر کنکور و پذیرفته شدگان المپیادها تقدیر به عمل آوردند.
حسینی در ادامه با تاکید بر اولویت سلامتی کلیه دانش آموزان برای حضور در مدارس گفت: بنا بر تصمیمات اتخاذ شده در جلسه اداره کل استان تهران مقرر شده است که در منطقه ۱۳ چندین پایگاه ویژه، با نیروهای آموزش دیده درمانی، افتتاح و نسبت به واکسیناسیون دانش‌آموزان منطقه اقدام شود.
وی در خصوص بازگشایی مدارس اظهار کرد : از امکانات هر مدرسه به صورت تخصصی ارزیابی به عمل می آید و بعد از تایید شدن امکانات هر مدرسه توسط کارشناسان بهداشت منطقه نسبت به بازگشایی مدرسه و حضور کلیه دانش آموزان یا تعدادی از آنها اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.
مدیر منطقه ۱۳ این اطمینان خاطر را به اولیاء به صورت صددرصد دادند که تا امکانات و شرایط کافی مهیا نباشد و سلامتی دانش آموزان هم مورد تهدید باشد اقدامی جهت بازگشایی مدارس صورت نخواهد گرفت.
در ادامه سامانی مدیر دبیرستان فرهنگ ضمن تشکر از حضور مهمانان و دانش آموزان گفت: المپیاد دانش آموزی علمی - ادبی از جمله آزمون هایی است که دانش آموزان علاقه مند به این رشته را به چالش کشیده و آن ها را به رقابت با سایر دانش آموزان داوطلب این رشته دعوت می کند. دانش آموزان با استعداد و علاقمند فرهنگ در المپیاد ادبی و سواد رسانه ای شرکت کردند و در این رقابت، ۶ نفر از دانش آموزان دبیرستان فرهنگ با کسب مدال طلا، نقره و برنز در مرحله کشوری افتخار آفریدند.
همچنین ۱۱ نفر از دانش آموزان در کنکور ۱۴۰۰ با کسب رتبه دورقمی برگ زرینی به افتخارات دبیرستان فرهنگ افزودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار