نماینده مردم تهران مجلس شورای اسلامی :

جوانان غیور ما می‌توانند کشور را به پیشرفت و تعالی برسانند

شهرری(پانا) - نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت‌ جوانان و نوجوانان کشور ما در هر زمینه‌ دانش لازم را دارند و دشمن توانایی مقابله با آنان‌ را ندارد.

کد مطلب: ۱۲۱۸۸۴۷
لینک کوتاه کپی شد
جوانان غیور ما می‌توانند کشور را به پیشرفت و تعالی برسانند

علی یزدانخواه نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، در مراسم بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس و آیین نواختن زنگ ملی ایثار، مقاومت و شهادت در شهرستان ری اظهار کرد:‌ اوایل انقلاب، دشمن گمان می‌کرد که کشور ما دارای قدرت و نظم نیست که ثمره آن، حمله به کشور عزیز ما بوده است و رسالت‌ ما اینگونه بوده که در مقابل دشمن ایستادگی و از کشورمان دفاع کنیم.

او افزود: فداکاری و ایثارگری ملت غیور ما نگذاشته است که یک وجب از خاک ‌ما کاسته شود و هم اکنون اینگونه است که دشمن جرات حمله به خاک ‌ما را ندارد؛ رسالت دانش‌آموزان موفق شدن در علم و دانش است، دشمنان‌ ما وقتی متوجه شدند که ما می‌توانیم انرژی هسته‌ای را بدست آوریم، به نحوی سد راه‌ ما شدند و در زمینه‌های دیگر نیز درخواست مذاکره داشتند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما در اکثر زمینه‌ها مانند تجربیات علمی، تجهیزات نظامی، دفاعی و اطلاعاتی دارای قدرت هستیم و دشمن نمی‌تواند با ما مقابله کند.

خبرنگار دانش‌آموز: علی مهدی‌پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار