راهیان نور، همدلی و همزبانی

شهرری (پانا) - رئیس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از انسجام نیروهای همفکر به عنوان یکی از مهمترین نیازهای یک نظام نام برد.

کد مطلب: ۱۲۳۲۵۱۲
لینک کوتاه کپی شد
راهیان نور، همدلی و همزبانی

فرحناز پوربخشی، رئیس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران در گفت و گو با پانا اظهار کرد: هدف اصلی اردوهای راهیان نور زنده کردن یاد شهدا در دل‌ و جان‌ افراد جامعه است.

وی بیان کرد: این بدین معنی نیست که صرفا اظهار علاقه به شهدا کنیم؛ باید این علاقه در عمل و زندگی انسان هم تبلور یابد. کسی که یاد شهدا در دلش زنده‌ می‌شود درمی‌یابد که باید راه شهدا را ادامه داد و وظیفه‌اش را در مقابل این امانت عظیمی که با خون این همه شهید بدست‌ آمده بشناسد.

پوربخشی افزود: یکی از مهمترین نیازهای یک نظام، انسجام نیروهای همفکر است، این امر به خوبی در مناطق سرزمین نور قابل مشاهده است و باید راه و رسم شهدا را به عنوان الگوهایی معرفی کنیم که از همه چیز خود گذشتند تا حرف امامشان زمین نماند و درخت این انقلاب را با خون خودشان آبیاری کردند.

رئیس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: در همین زمینه با مشورت‌ها و صحبت‌هایی که با اساتید و فعالان جبهه‌ فرهنگی انقلاب شده است اولویت‌هایی برای رویکرد اصلی در برگزاری اردو‌ها پیشنهاد شده است که خوب است مطالعه شود.

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه خسروی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار