مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

زنگ مقاومت، یعنی زنگ تربیت نسل آینده انقلاب

تبریز(پانا)- صبح امروز مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی در آئین زنگ ایثار و مقاومت گفت:زنگ مقاومت یعنی زنگ تربیت نسل آینده انقلاب که نقش بسزایی در آینده کشور و جامعه دارند.

کد مطلب: ۱۲۱۸۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد
زنگ مقاومت، یعنی زنگ تربیت نسل آینده انقلاب

جعفر پاشایی افزود: ایثارگران عزیز از کیان و ناموس کشور عزیزمان ایران دفاع کردند و ما امروز میراث‌دار این ایثارگران هستیم. زنگ مقاومت یعنی زنگ مردان، یعنی همان ۱۰۰ شهید دبیرستان فردوسی که جان خود را در راه اسلام فدا کردند. مردان مردی که از کلاس درس، سیستم دفاعی محکم در برابر استکبار جهانی ایجاد کردند. زنگ مقاومت یعنی زنگ قدرت و اقتدار ، یعنی زنگ آزادی و آزادگی،یعنی زنگ وفاداری به آرمان‌های انقلاب، یعنی میثاق نسل امروز ما با ولی زمانی که پیش قراول رسیدن به این کاروان رسیدن به اقیانوس بی انتهایی است که به آن منبع فیض قائم آل محمد صلی الله منتهی خواهد شد.زنگ مقاومت یعنی زنگ تربیت نسل آینده انقلاب که نقش بسزایی در آینده کشور و جامعه دارند.

وی ادامه داد: مدارس، دانش آموزان و معلمان ، نقش بسیار ارزشمندی در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت و دفاع در آموزه ها و آموخته های دانش آموزان دارند. قطعاً تربیت عملی را امروز هم داریم. این تربیت را دانش‌آموزانی مانند دانش آموز ۱۵ ساله ی ایزه ای که عنوان شهید را از رهبر معظم انقلاب گرفت. در همه موارد ما در مقابل این عظمت و شان همه فرزندان شهیدان، ایثارگران و جانبازان سر تسلیم و تکریم فرود می آوریم.

پاشایی با اشاره به اسطوره های مقاومت کشور و استان گفت: آنچه امروز بسیار مهم است اسوه، الگو و اسطوره بودن این عزیزان است. هر کشوری که اسطوره های خود را فراموش کند، به اسطوره‌های بیگانگان پناه می برد . و در نهایت سرنوشت آن کشور ویرانگر و خانمان سوزی است. در جبهه مقاومت و سر سلسله جنبان این شهیدان سردار حاج قاسم سلیمانی هستندکه خطاب به فرهنگیان و معلمان گفت: این الگوها دست ماست و چراغ فروزان راه ما که باید ادامه‌دهنده راه شهیدان باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار