زنگ ایثار و مقاومت در جوادآباد نواخته شد

جوادآباد(پانا)- همزمان با ششمین روز از هفته دفاع مقدس، زنگ ایثار و مقاومت در آموزشگاه عدالت جواد آباد نواخته شد.

کد مطلب: ۱۲۱۸۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد
زنگ ایثار و مقاومت در جوادآباد نواخته شد

همزمان با هفته دفاع مقدس، زنگ ایثار و مقاومت با هدف ارج نهادن به مجاهدت، ایثار و مقاومت رزمندگان، ایثار گران و خانواده شهدا و ترویج این فرهنگ ارزشمند، در مدارس سراسر کشور نواخته می‌شود.

نغمه خسروی معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش جوادآباد بیان کرد: این یک کار فرهنگی عمیق و ارزشمند است. برای حفظ انقلاب و دستاوردهای آن نیاز داریم به فرهنگ دفاع مقدس متسمک شویم که یادآور ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر استکبار است.

در ادامه کاظم امیری کارشناس فرهنگی و هنری منطقه جوادآباد در این باره گفت: یکی از وظایف مهمی که برعهده ما است، همین موضوع زنگ ایثار و مقاومت است که امروز در همه مدارس به صدا در می‌آید.

امیری در ادامه گفت: فداکاریهای متولدین دهه چهل و پنجاه، برای پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ و پاسداری از آن را هرگز فراموش نمی‌کنیم؛ جوانان و غیورمردانی که هشت سال در کشور جنگیدند تا پایه‌های انقلاب را محکم کنند .

این کارشناس فرهنگی اذعان کرد: جوانان دهه شصت و هفتاد نیز با پوشیدن لباس مدافعین حرم، تا پای جان از کشور و حرم حفاظت کردند و امروز نوجوانان دهه هشتاد، چون شهید علی لندی، هنوز هم برای حفظ جان و مال و ناموس وطن، رشادت می‌کنند؛ باشد که همیشه یاد و نام این عزیزان را در دل و جان زنده نگهداریم.

خبرنگار : ملیحه خواری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار