در شهرستان قرچک انجام شد:

احداث هنرستان فنی‌حرفه‌ای شهدای ورزشکار با اولویت رشته تربیت‌بدنی

قرچک(پانا)- مدیر آموزش و پرورش قرچک گفت شهرستان قرچک دارای پیشینه تاریخی بسیار خوبی در ورزش است و ایجاد رشته تربیت‌بدنی نوید‌بخش آینده‌ای روشن برای جامعه ورزشی و دانش‌آموزان این منطقه خواهد بود.

کد مطلب: ۱۲۱۷۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد
احداث هنرستان فنی‌حرفه‌ای شهدای ورزشکار با اولویت رشته تربیت‌بدنی

رضا داورزنی مدیر آموزش و پرورش این شهرستان قرچک در اولین روز از سال تحصیلی در حاشیه مراسم بازگشایی مدارس از ایجاد هنرستان فنی و حرفه‌ای شهدای ورزشکار با محوریت رشته تربیت‌بدنی ویژه پسران برای اولین بار در قرچک خبر داد.

او گفت: نگرش ما این است بستر فعالیت‌های متفاوت را برای نسل‌های جامعه فراهم کنیم و به این طریق مساله پرورش را در کنار آموزش نهادینه سازیم و تحقق کامل این هدف باعث می‌شود دانش‌آموزان به جای متوسل شدن به امکانات نامعلوم و مراکز متفرقه بستر کار و استفاده از توانمندی‌های خود را در محیط سالم و بانشاط مدرسه جست‌وجو کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک افزود: در مدت گذشته همه تمهیدات لازم برای تأسیس هنرستان فنی و حرفه‌ای تربیت‌بدنی و علوم ورزشی در شهرستان قرچک از جمله نیروی انسانی متخصص تربیت بدنی، تجهیز سالن های ورزشی، ایجاد زمین های چمن و اضافه کردن امکانات ورزشی مناسب انجام شده است.

داورزنی خاطرنشان کرد: شهرستان قرچک دارای پیشینه تاریخی بسیار خوبی در ورزش است همچنین خانواده‌ها نیز علاقه فراوانی به ورزش دارند و ایجاد رشته تربیت‌بدنی تحولی چشمگیر در فضای آموزشی دانش‌آموزان عزیز این شهرستان به دنبال خواهد داشت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک تصریح کرد: این مجموعه نیز مانند سایر هنرستان‌های آموزش و پرورش شهرستان قرچک با مجوز اخذ شده زیر نظر وزارت آموزش و پرورش می‌باشد و هنرجویان می‌توانند با اخذ مدرک دیپلم پس از آن در مقاطع دانشگاهی در دوره‌های کارشناسی و تحصیلات تکمیلی نیز به ادامه‌ تحصیل بپردازند.

او گفت: دانش‌آموزان مغز متفکر و موتور محرکه جامعه هستند و دشمنان به دنبال به انحراف کشیدن آنها هستند که تأسیس چنین اماکنی به دانش‌آموزان حرکت و جنبش می بخشد و قطعا" سلامت و تندرستی دانش‌آموزان در ارتقاء روحی و علمی آن‌ها بسیار موثر خواهد بود.

خبرنگار‌ دانش‌آموز: محدثه زارعی‌نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار