مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک:

سلامت دانش‌آموزان اولویت و خط قرمز آموزش و پرورش است

قرچک(پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت سلامتی دانش‌آموزان اولویت و خط قرمز آموزش و پرورش است و به همین دلیل تمامی فرهنگیان شهرستان قرچک واکسینه شدند .

کد مطلب: ۱۲۱۷۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد
سلامت دانش‌آموزان اولویت و خط قرمز آموزش و پرورش است

رضا داورزنی مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در مراسم زنگ آغاز سال تحصیلی جدید که در دبیرستان دخترانه فرزانگان منطقه برگزار شد، اظهار کرد: گرامی می‌داریم نام و یاد ۳۶‌هزار شهید دانش‌آموز را که در هشت سال دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نایل آمدند تا عزت و سربلندی کشور به دست آید.

او تصریح کرد: در مراسم زنگ مهر شهرستان قرچک سه میهمان ویژه داریم، سه میهمان دلیر، شجاع، پهلوان و قهرمان داریم که حضور این سه میهمان باعث عرفانی شدن مراسم زنگ آغاز سال تحصیلی جدید شهرستان قرچک شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک افزود: این سه میهمان زنانی هستند که فرزندان خود را در مسیر اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم انقلاب کردند تا شما دانش‌آموزان در مدارس این کشور با آسایش و امنیت درس بخوانید.

داورزنی افزود: سلامتی دانش‌آموزان اولویت و خط قرمز آموزش و پرورش است و به همین دلیل تمامی فرهنگیان شهرستان قرچک واکسینه شدند و واکسیناسیون دانش‌آموزان در دوره اول و دوم متوسطه نیز از هفته قبل آغاز شده و امیدواریم هر چه زودتر تمام دانش‌آموزان واکسینه شوند.

او بیان کرد: از امروز آموزش تلویزیون شروع به کار می‌کند و تا زمانی که مدارس نیز حضوری شود تلویزیون در کنار آموزش حضوری ادامه فعالیت خواهد داد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک اظهار کرد: همه مسئولان، اولیاء دانش‌آموزان کمک کنند تا مدارس آرام، ترکیبی و تدریجی آغاز به کار کند، تا دانش‌آموزان در آینده با مشکل خاصی مواجه نشود چرا که هیچ آموزشی جایگزین آموزش حضوری در مدارس را نمی‌تواند بگیرد.

داورزنی خاطرنشان کرد: امیدوارم با واکسینه شدن دانش‌آموزان مدارس بازگشایی شود تا بار دیگر عطر علم و دانش در مدارس جاری شود تا پیشرفت‌های علمی حاصل شود.

خبرنگار دانش‌آموز:ستایش پالیزوان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار