دومین اجلاسیه نمایندگان مجلس دانش‌آموزی لرستان برگزار شد

خرم آباد(پانا)- در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، دومین اجلاسیه نمایندگان مجلس دانش‌آموزی استان لرستان با حضور سید عیسی سهرابی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش و محسن امیری‌خواه مدیر سازمان دانش‌آموزی استان به صورت نیمه‌حضوری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۶۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد
دومین اجلاسیه نمایندگان مجلس دانش‌آموزی لرستان برگزار شد

در این نشست که سه ساعت به طول انجامید، نخست نمایندگان دانش آموزان در مجلس دانش آموزی به بیان مسائل و مشکلات و مطالبات دانش آموزان پرداختند و با ارائه راهکار خواستار حل آنها شدند.

یکی از موضوعات مهم مطرح شده در این اجلاسیه، مشکلات شبکه شاد و آموزش مجازی بود که توسط نمایندگان دانش آموزان مطرح شد.

مدیر سازمان دانش آموزی در ابتدای جلسه با اشاره به رسالت مجلس دانش آموزی استان آن را نهادی اثرگذار خواند و گفت: بی شک دانش آموزان مسئولیت پذیری که نسبت به موکلان خود احساس دین می کنند علاوه بر انتقادات و پیشنهادات سازنده، نویددهنده آینده روشن و موید بعد تربیت اجتماعی و سیاسی فعالیت های سازمان دانش آموزی است.

محسن امیری خواه ضمن ارائه دستاورد های مجلس دانش آموزی استان افزود: با همت دانش آموزان نخبه و توانمند لرستان در اولین دوره مجلس دانش آموزی استان اقداماتی انجام شد که سبب الگو شدن این استان برای دیگران شد.

در ادامه سید عیسی سهرابی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش ضمن ابراز خرسندی از حس مطالبه گری نمایندگان و بیان سخنان کارشناسی آنها نسبت به مسائل دانش آموزان و آموزش و پرورش گفت: هویت آموزش و پرورش، دانش آموزان آن هستند. بنابراین هر آنچه که در محیط ستادی آموزش و پرورش است ،برای دانش آموزان است و باید در اختیار دانش آموز قرار بگیرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این دانش آموزان هستند که آینده را می سازند گفت: این دانش آموزان هستند که در مسیر توسعه کشور مهمترین و اثرگذارترین نقش را دارند.

وی در ادامه سخنان خود مقدمه ای از چگونگی بازگشایی مدارس مد نظر آموزش و پرورش بیان کرد و خواستار اظهار نظر نمایندگان نسبت به این استراتژی شد.

سپس گفت و گوها با محوریت راهکارهای حل مسائل و مشکلات دانش آموزان در سطح مدارس و استراتژی آموزش و پرورش برای آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس ادامه یافت.

در پایان این جلسه از سامانه ارتباطی نمایندگان نخستین دوره مجلس دانش آموزی استان لرستان با دانش آموزان رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار