وقفه تحصیلی بلندمدت در فرآیند آموزش، آسیب‌های جدی به توسعه وارد می‌کند

مشهد(پانا)- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در آئین نمادین استانی بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی گفت وقفه بلندمدت در فرایند آموزش آسیب‌های جدی به توسعه وارد می‌کند. مهمترین رسالت در کنار ارائه آموزش با کیفیت به دانش‌آموزان، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اولویت قراردادن سلامتی دانش‌آموزان و معلمان است.

کد مطلب: ۱۲۱۷۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد
وقفه تحصیلی بلندمدت در فرآیند آموزش، آسیب‌های جدی به توسعه وارد می‌کند

محمدعلی نبی پور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان و شهدای 8 سال دفاع مقدس و همچنین تبریک آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: معلمین در ایام شروع ویروس کرونا و ارائه آموزش‌های مجازی زحمات زیادی را کشیدند، از همان نخستین روزهای تعطیلی مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا با همتی مضاعف فرآیند آموزش را استمرار بخشیدند و مانع از ایجاد وقفه آموزشی شدند.

وی راه اندازی شبکه شاد را فرصتی مغتنم برای ارائه آموزش های مجازی و پیگیری فعالیت‌های آموزشی و پرورشی دانش آموزان در فضای مجازی دانست و گفت: امسال نیز با توجه به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت آموزش و پرورش بازگشایی حضوری مدارس به صورت ترکیبی و تدریجی اتفاق خواهد افتاد.

نبی پور با بیان اینکه امیدواریم با انجام فرآیند واکسیناسیون معلمین و دانش آموزان از آبان ماه مدارس مجددا شادابی گذشته خود را داشته باشند، افزود: وقفه بلندمدت در فرایند آموزش آسیب هایی جدی به توسعه وارد می کند، مهمترین رسالت ما در کنار ارائه آموزش با کیفیت به دانش آموزان، رعایت پروتکل های بهداشتی و اولویت قراردادن سلامت دانش آموزان و معلمان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار