برگزاری جلسه شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران

(پانا)- مدیر سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی، از برنامه‌های پیش‌روی این واحد در سال تحصیلی جدید خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۷۸۴۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران

ابوالحسن قلیزاده مدیر سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به اینکه هدف و رویکرد وزارت آموزش و پرورش به سمت حضوری شدن مدارس در سال تحصیلی جدید است، گفت: هدف اصلی سازمان در کنار آموزش و پرورش، تربیت اجتماعی دانش‌آموزان است که لازم است در سال تحصیلی جدید برای شناسایی استعدادها و مهارت آموزی اعضای پیشتازان بیش از پیش تلاش کرد.

او با اشاره به تغییراتی که از سوی وزارت آموزش و پرورش، در طراحی آرم و نشان سازمان دانش‌آموزی و پیشتازان دانش‌‌آموز در سال جدید انجام شده است اظهار کرد: آرم و نشان سازمان دانش‌آموزی، بر اساس اهداف این سازمان که بر تربیت اجتماعی نسل آینده استوار است، شامل تغییراتی شده که دستورالعمل جدید به مناطق ارسال شده است.

مدیر سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از برگزاری جشن عاطفه‌ها با عنوان «شور عاطفه‌ها» در هفته جاری، در راستای ترویج فرهنگ انفاق و نوع‌دوستی خبر داد و تصریح کرد: زنگ مهر عاطفه ها به صورت نمادین در هفته جاری با حضور مسئولین و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی شهرستان‌های استان تهران برگزار می‌شود.

قلیزاده از دیگر برنامه‌های در دست اجرای سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران را تاسیس «مرکز نیکوگاری ترنم مهر» عنوان کرد و افزود: این مرکز با هدف کمک به کلیه اقشار و دانش‌آموزان نیازمند و تامین مایحتاج آنان در مواقع خاص و جذب مشارکت خیرین کار خود را آغاز خواهد کرد.
او همچنین تاسیس «مرکز تولید محتوا ترنم مهر» را از دیگر اقدامات در حال انجام اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با مشارکت معاونت پرورشی و فرهنگی و سازمان دانش‌آموزی دانست و گفت: این مرکز، با هدف تولیدات آموزشی در قالب فیلم و دیگر اشکال محتواهای آموزشی، در آغاز سال تحصیلی جدید آغاز به کار خواهد کرد.

خبرنگار: سمیه نیک‌فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار