مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در آیین آغاز سال تحصیلی۱۴۰۱-۱۴۰۰

شهر تهران با آمادگی کامل؛ سال تحصیلی جدید را آغاز کرد

امیدوارم این آخرین زنگ آغاز سال تحصیلی در زیست بوم کرونا باشد.

تهران(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن اشاره به شرایط ویژه آموزش در دوران کرونا اظهار امیدواری کرد با تلاش همکاران و فرهنگیان پهنه مسئولین کشور و مردم، بیماری برطرف شود و این آخرین آغاز سال تحصیلی در شرایط کرونا باشد.

کد مطلب: ۱۲۱۷۶۰۴
لینک کوتاه کپی شد
شهر تهران با آمادگی کامل؛ سال تحصیلی جدید را آغاز کرد

آیین آغاز سال تحصیلی جدید صبح امروز با حضور علی کریمی فیروزجایی؛ عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، قاسم احمدی لاشکی؛ معاون پارلمانی و حقوقی در مجلس شورای اسلامی، عبدالرضا فولادوند؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران و جمعی از مسئولین در دبیرستان محمود افشار منطقه ۳ تهران برگزار شد.

در این مراسم عبدالرضا فولادوند؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن اشاره بر دومین سالی که آغاز سال تحصیلی در دوران کرونا انجام می شود، گفت: امیدوارم هرچه زودتر بیماری کرونا برطرف شود و این آخرین زنگ آغاز سال تحصیلی در زیست بوم کرونا باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره بر هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره ۳۶ هزار دانش آموز و ۵ هزار مربی و فرهنگی شهید افزود: دفاع جانانه مردم ایران در ۸ سال دفاع مقدس که در یک جنگ نابرابر ایستادگی کردند قابل تقدیر و احترام است.

فولادوند همچنین درباره پروژه مهر اظهار کرد: پروژه مهر در اواخر بهمن ۱۳۹۹ آغاز شده و ستاد پروژه در کارگروه های ۷ گانه به کار خود ادامه داده و در این زمان ۱۸ هزار نفر برای بازگشایی مدارس حدود ۹ ماه در تلاش بوده اند و ما یک میلیون و ۲۰۰ هزار دانش آموز داریم که با حمایت وزیر وقت و سرپرست حاضر وزارت آموزش و پرورش محقق شده است.

وی با تاکید بر ساماندهی نیروی انسانی، توزیع ۱۲ میلیون جلد کتاب، واکسیناسیون فرهنگیان و دیگر امور انجام شده برای بازگشایی مدارس افزود: شهر تهران در هم سنجی و کلاس بندی و ثبت نام رتبه اول کشوری را داشته که مدیون زحمات همه همکاران و عوامل وزارت آموزش و پرورش است و وضعیت فضاهای آموزشی تهران به گونه ایست که ۶۰ فضای آموزشی در قالب ۶۰۰ کلاس افتتاح پیشواز آغاز سال تحصیلی افتتاح شد.

مدیرکل آموزش و پرورش با تاکید بر سیاست دولت در خصوص بازگشایی مدارس به شکل آرام و تدریجی خاطرنشان کرد: به جز هم هنرستان ها و پایه های اول که آموزش حضوری آن ها آغاز شده؛ بازگشایی حضوری را با اخذ مجوزهای لازم از ستاد مقابله با کرونا؛ خواهیم داشت و امیدواریم کمبودهای دوران کرونا را در دوران پسا کرونا جبران کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار