مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در کارگروه توسعه مدیریت عنوان کرد:

ساماندهی، ستون‌ فقرات پروژه مهر است

تهران(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، در جلسه کارگروه توسعه مدیریت، ساماندهی را ستون‌ فقرات پروژه مهر قلمداد کرد که از موارد مورد توجه در زیست‌بوم جدید است.

کد مطلب: ۱۲۱۱۷۵۱
لینک کوتاه کپی شد
ساماندهی، ستون‌ فقرات پروژه مهر است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، عبدالرضا فولادوند در کارگروه توسعه مدیریت که در محل سالن کنفرانس شهید سلیمی جهرمی برگزار شد، ساماندهی را ستون‌ فقرات پروژه مهر قلمداد و اظهار کرد: دو سال است که به واسطه شیوع بیماری کرونا شاهد پروژه مهر متفاوت هستیم و در این زیست بوم جدید تعلیم و تربیت با تلاش و از خودگذشتگی همکاران فرهنگی ما لحظه ای تعطیل نشده است و این موضوع برگ زرین دیگری از اوراق ایثار و از خودگذشتگی همکاران فرهنگی را در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش نشان داده است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران نسبت به تمهید مقدمات بازگشایی آرام و شکوهمند مدارس با رعایت شیوه نامه های بهداشتی تصریح کرد و افزود: کارگروه های پروژه مهر شاخص ها را با جدیت پیگیری کنند. در روزهای اخیر بازدیدهای سرزده ای از مدارس داشته ام و این روند ادامه خواهد داشت و شاهد زحمات و کارهای خوبی در سطح مناطق و مدارس هستیم.

وی در این نشست که به منظور طراحی، ساز و کار مناسب برای اجرایی نمودن سیاست های کلی نظام اداری، ابلاغی مقام معظم رهبری و نقشه راه اصلاح نظام اداری و بهبود عملکرد کمیته های تخصصی برگزار شد، با اشاره به گزارش گیری از سیستم ها ادامه داد: باید در راستای قطعی شدن ثبت نام ها، کلاس بندی و ساماندهی نیروی انسانی تمام تلاش خود را به کار بگیریم و با توجه به اعلام وزارت متبوع جهت آغاز تکمیل خودارزیابی های مدرسه ای و منطقه ای انتظار می رود انواع مدارس دولتی و غیردولتی و کارگروه های مناطق در بازه زمانی تعیین شده نسبت به تکمیل ، تایید و ارسال فرم ها اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار