فولادوند در آیین آغاز انتخابات انجمن اولیا و مربیان شهر تهران عنوان کرد:

گفتمان سازی حول محور همکاری اولیا و مربیان از اساسی‌ترین نیاز‌های جامعه است

تهران(پانا) - آیین آغاز انتخابات انجمن اولیا و مربیان شهر تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۵۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد
گفتمان سازی حول محور همکاری اولیا و مربیان از اساسی‌ترین نیاز‌های جامعه است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران؛ آیین آغاز انتخابات انجمن اولیا و مربیان شهر تهران با حضور علیرضاکاظمی؛ سرپرست وزارت آموزش و پرورش؛ عباسپور مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش؛ عبدالرضا فولادوند؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران؛ حمیدی رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ سید صدرا خوش قدم رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش شهر تهران؛ گراوند مدیر منطقه ۱۱ و اعضای شورای مرکزی انجمن اولیا و مربیان شهر تهران در مدرسه شایسته منطقه ۱۱ برگزار شد.
عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش تهران با اشاره به اینکه در زیست بوم جدید رابطه میان مدرسه و خانواده بازتعریف شده است، اظهار کرد: نقش بی بدیل خانواده‌ها در کنار دانش آموزان و با آموزش غیرحضوری مفهوم جدیدی پیدا کرده است.
وی افزود: در جامعه آموزش و پرورش مفهوم همکاری انجمن اولیا و مربیان در عمل بازتعریف شده است و اندیشمندان باید تلاش کنند تا در جامعه گفتمانی در این مورد ترتیب دهند.
فولادوند گفت: گفتمان سازی حول محور همکاری اولیا و مربیان از اساسی‌ترین نیاز‌های جامعه و یکی از محور‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است و باید تلاش کنیم این گفتمان در سطح جامعه افزایش پیدا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار