معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرضا:

برگزاری اولین گردهمایی معاونین و مربیان پرورشی شهرضا

شهرضا(پانا) -حمزه علی حیدری معاونت پرورشی وتربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرضا گفت افزایش آسیب‌های اجتماعی ناشی از کرونا که به خانواده‌ها خصوصاً نسل نوجوان و جوان وارد شده است اهمیت کار معاونین و مربیان پرورشی را نشان می‌دهد.

کد مطلب: ۱۲۱۶۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین گردهمایی معاونین و مربیان  پرورشی شهرضا

اولین گردهمایی معاونین و مربیان شهرضا پرورشی در تالار فجر شهرضا برگزار شد. در حاشیه این مراسم حمزه علی حیدری معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرضا در گفتگو با پانا گفت: زیست‌بوم جدید کرونایی مشکلات زیادی را برای خانواده ها بوجود آورد، اگر چه کار تربیتی در این شرایط سخت بود ولی به همت همکاران حوزه پرورشی عاشقانه انجام شد.

وی تأکید کرد: توجه به ارزشها و پاسداشت مناسبت ها و احیای تشکل های دانش آموزی و رونق فعالیت های قرآنی و فرهنگی و هنری و جذب و ساماندهی دانش آموزان می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی و رفع نگرانی خانواده ها تاثیر به سزایی داشته باشد.

حیدری در ادامه خطاب به معاونین و مربیان پرورشی گفت: در سال تحصیلی جاری تحت هر شرایطی هیچ فعالیت تربیتی تعطیل نخواهد شد و لازم است همکاران حوزه پرورشی در مدارس با انگیزه و قوت سال تحصیلی را شروع نمایند و کارهای کوچک ولی تاثیرگذار و ماندگار انجام دهند .

معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرضا بیان کرد: برنامه ریزی برای بازگشایی مدارس وگرامیداشت هفته دفاع مقدس و اربعین سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام و اصحاب وفادارش از دیگر انتظارات ما از مدیران و کادر اجرایی مدارس است.

خبرنگار: سجادرحمتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار