مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

آمادگی داریم تا از سوم مهرماه، فعالیت مدارس را آغاز کنیم

اردبیل(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل خبر داد آمادگی دارند تا از سوم مهرماه مدارس را به اشکال مختلف حضوری، غیرحضوری و یا ترکیبی از این دو آغاز کنند تا آرام آرام مدارس برای حضور دانش‌آموزان در فرآیند تعلیم و تربیت مهیا شود.

کد مطلب: ۱۲۱۵۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی داریم تا از سوم مهرماه، فعالیت مدارس را آغاز کنیم

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان در جریان بازدید از مدرسه شهید فاتحی ناحیه 1 اردبیل به شعار تحصیلی 1401-1400 با عنوان «استمرار آموزش، ارتقا کیفیت و تضمین سلامت» اعلام کرد و گفت: به صورت مرتب و در قالب کارگروه‌ها و کمیته‌های متعدد بازدید از مدارس در نواحی مختلف و ارزیابی از تجهیزات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری انجام شده و در بیش از ۴۳۳آیتم سعی کردیم تا وضعیت آموزشگاه‌ها را در سال تحصیلی جدید مورد ارزیابی و سنجش قرار دهیم.

او افزود: ۱۹ هزار پرسنل آموزش و پرورش در قالب سه هزار و ۳۹۵آموزشگاه و ۱۲هزار کلاس درس آمادگی حضور و تحصیل در دوره‌های مختلف را دارند تا ۲۵۳هزار دانش‌آموز استان اردبیل بتوانند با خیال راحت سال تحصیلی جدید را آغاز کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه ایمن سازی مدارس از لحاظ بهداشتی و همچنین سلامتی دانش آموزان جزو اولویت های آموزش و پرورش استان است، خاطرنشان کرد: تاکنون 90 درصد معلمان دز اول و نزدیک به 40درصد دز دوم واکسن خود را دریافت کرده اند که طبق برنامه ریزی های لازم تا قبل از شروع سال تحصیلی تمامی فرهنگیان واکسیناسیون خواهند شد.

ناصری تصریح کرد: پیش بینی می کنیم تا آبان ماه در مدارس پرجمعیت، کلاس درس در شبکه شاد برگزار شود، اما از آبان ماه با اتمام واکسیناسیون معلمان و عمده کادر مدارس به تدریج شاهد برگزاری حضوری کلاس ها باشیم.

گفتنی است :مدیرکل آموزش و پرورش استان در جریان بازدید از مدرسه خلبان ذاکر ناحیه 2 اردبیل نیز در ارتباط تصویری با مدیر کل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش گزارشی از فعالیت های پروژه مهر این استان را ارائه داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار