فرماندار قم

شهروندان قمی برای تزریق واکسن عجله کنند

قم(پانا)- فرماندار قم گفت توصیه اکید به شهروندان استان قم این است که در تزریق واکسن عجله و در نخستین فرصت اقدام کنند تا خود را در برابر این ویروس مصون کنند.

کد مطلب: ۱۲۱۴۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد
شهروندان قمی برای تزریق واکسن عجله کنند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری قم، «مرتضی حیدری» فرماندار قم، طی سخنانی با تأکید بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی توسط همگان، گفت: شکی نیست که بلای جهانی ویروس کرونا همه را تهدید می‌کند و براساس تغییر‌هایی که در وضعیت این ویروس به‌وجود آمده است، همه افراد را در سنین گوناگون مورد هدف و آسیب قرار می‌دهد.

وی افزود: آنچه که در قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی، پس از بحث و بررسی به آن رسیدیم؛ مجهز شدن مردم به اطلاعاتی است که بتوانند در مقابل ویروس کرونا دفاع شخصی کنند؛ هر کسی مکلف است که از خودش و افراد خانواده‌اش در برابر این ویروس مراقبت کند.

فرماندار قم گفت: بُعد دیگر این قضیه، مسئله واکسیناسیون است؛ واکسیناسیون یک جریان عمومی است که برخی از روی نادانی و برخی مغرضانه علیه واکسیناسیون تبلیغ و در ذهن مردم برای واکسن‌ زدن تردید ایجاد می‌کنند که به نظرم این‌ها خیانت می‌کنند.

حیدری تأکید کرد: اگر مجهز به اطلاعات در این زمینه باشیم؛ می‌دانیم که این‌ها چرا این موضوع را دنبال می‌کنند که مردم این آگاهی را پیدا نکنند و واکسن نزنند؛ این‌ها دوستدار مردم نیستند و دشمن مردم هستند.

وی گفت: توصیه اکید ما به شهروندان استان قم این است که در تزریق واکسن عجله و در نخستین فرصت اقدام کنند تا خود را در برابر این ویروس مصون کنند.

فرماندار قم اظهار کرد: ما الگو داریم و هنگامی که رهبر معظم انقلاب واکسن تزریق می‌کنند، این نشان می‌دهد که این امر جنبه حیاتی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار