تذکر نماینده اهواز به دولت برای تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی وزارت‌خانه‌ها

تهران (پانا) - نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس با بیان اینکه نیروهای شرکتی فعال در وزارتخانه‌ها از وضعیت معیشتی مطلوبی برخوردار نیستند، از دولت خواست تا ساماندهی این نیروها در وزارتخانه‌ها همچنین تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی ایثارگران و شهرداری‌ها را در دستورکار قرار دهد.

کد مطلب: ۱۲۱۴۲۸۹
لینک کوتاه کپی شد
تذکر نماینده اهواز به دولت برای تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی وزارت‌خانه‌ها

مجتبی یوسفی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: هم اکنون در ابتدای شروع به کار دولت جدید هستیم، انتظاری که از وزرا داریم و جزو شروط مجلس انقلابی برای آن ها نیز بوده است تعیین تکلیف، ساماندهی و تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و پیمانکاری در وزارتخانه ها است چرا که در شرایط کنونی بسیاری از آن ها با مشکلات معیشتی جدی مواجه هستند.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در بسیاری از وزارتخانه ها تفاوت دریافت حقوق بین یک نیروی شرکتی و نیروی رسمی که همان شغل را دارد، برخی اوقات تا 5 برابر است کما اینکه این وضعیت در وزارتخانه های نفت، بهداشت و ارتباطات مشاهده می شود.

وی تصریح کرد: با توجه به مصوبه مجلس برای تبدیل وضعیت ایثارگران و پرسنل خدماتی و شرکتی شهرداری ها باید براساس قانون در سال 1400 ظرف مدت 3 ماه تعیین تکلیف می شدند.

عضو هیات رئیسه مجلس تاکید کرد: انتظار داریم دولت تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی در تمام وزارتخانه‌ها و ایثارگران و پرسنل شهرداری‌ها را به سرعت در دستور کار قرار دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار