استاندار قم:

تمام تلاش‌ها برای کاهش فوتی‌های کرونایی در قم به‌کار گرفته شده‌است

قم در سراشیبی پیک پنجم کرونا قرار گرفته است

قم(پانا)- استاندار قم عنوان کرد تعداد فوتی‌های کرونایی در قم بالاست و تمام تلاش‌ها برای کاهش این آمار به کار گرفته شده است.

کد مطلب: ۱۲۱۴۱۰۸
لینک کوتاه کپی شد
تمام تلاش‌ها برای کاهش فوتی‌های کرونایی در قم به‌کار گرفته شده‌است

«بهرام سرمست» استاندار قم امروز شنبه در پایان جلسه ستاد ملی کرونا که به‌صورت ویدیو کنفرانس در آن شرکت کرده بود، اظهار داشت: کشور به‌ قله پیک پنجم این بیماری رسیده و سیر نزولی نیز در اکثر استان‌ها آغاز شده و در قم هم همین وضعیت است.

وی افزود: بنابر اعلام وزارت بهداشت، درمان‌وآموزش پزشکی قم از امروز بیستم شهریورماه به‌لحاظ تعداد بستری‌هایی که داریم به‌رنگ نارنجی درآمد ولی متاسفانه فعلا تعداد فوتی‌ها زیاد است، اما تمام تلاش‌ها براین است که تعداد فوتی‌ها کاهش پیدا کند.

استاندار قم همچنین با اشاره به‌ قدم‌های بسیار خوبی که در کشور در رابطه با واکسیناسیون کرونا برداشته شده است، گفت: در سطح استان نیز از نظر واکسیناسیون از میانگین کشوری بالاتر هستیم، هر چند که تاکید داریم با توجه به‌ مراکز متعددی که درسطح استان مستقر کردیم، امر واکسیناسیون را باید با جدیت دنبال کنیم و دانشگاه‌ علوم پزشکی نیز از حداکثر ظرفیت این مراکز استفاده کند.

سرمست افزود: در رابطه با گرفتن سهمیه واکسن نیز علاوه بربحث جمعیت، نسبت به‌زائرپذیری و همچنین نسبت به‌انجام واکسیناسیون قدم‌های خوبی برداشتیم، و انتظار داریم علوم پزشکی و مرکز بهداشت استان توسعه واکسیناسیون را در دستور کار قرار بدهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار