وزیر بهداشت:

وزارت بهداشت در تلاش برای واکسیناسیون عموم ملت تا دهه فجر امسال است

تبریز(پانا)- وزیر بهداشت در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد: ورود واکسن به کشور سرعت گرفته است و این امیدواری وجود دارد تا دهه فجر همه مردم در مقابل ویروس کرونا واکسینه شوند.

کد مطلب: ۱۲۱۲۱۱۷
لینک کوتاه کپی شد
وزارت بهداشت در تلاش برای واکسیناسیون عموم ملت تا دهه فجر امسال است

بهرام عین اللهی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گفت: مردم در برابر تحریم‌های ظالمانه دشمنان مردانه ایستادگی کرده اند و دولتی موفق می‌شود که با این مردم مقاوم همراه باشد و امروز در مورد کرونا نیز تنها راه مبارزه با این ویروس مرگبار رعایت اصول بهداشتی و واکسیناسیون است.

وی با اشاره شایعات پخش شده در باره عدم تزریق واکسن، گفت: به توصیه مقام معظم رهبری اگر دولت جمهوری اسلامی می‌گوید واکسن بزنید باید تزریق واکسن انجام شود.

عین اللهی افزود: طبق مطالعات انجام شده، واکسن در کنترل کرونا موثر است که می‌تواند از بیماری کرونا پیشگیری کرد. در مورد تزریق واکسن کرونا نیز نباید نارضایتی باشد چرا که ما باید به مردم احترام بگذاریم. ما باید منتظر مردم باشیم، نه مردم منتظر ما و صدالبته ما باید احساس نوکری بکنیم.

او با اشاره به به همت مسئولین و مردم در رابطه با انجام واکسیناسیون گفت: ما باید تا شش هفته دیگر خیلی تلاش کنیم. از مردم می‌خواهیم با حرکت مردمی به صحنه بیایند و واکسن بزنند. خیران و نهاد‌ها و استانداران هم در این مدت کار جهادی انجام دهند تا هرچه سریعتر واکسیناسیون تمام شود.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: رسانه‌ها به ویژه رسانه های ملی وظیفه خود را انجام دهند و در برابر پخش شایعات، اخبار و تبلیغات منفی در مورد واکسن کرونا تدابیر رسانه ای لازم را بیندیشند.

همچنین نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی هم در این دیدار گفت: کادر درمان در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا هستند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم خطاب به وزیر بهداشت گفت: شما یکی از مردان غیور آذربایجان هستید که در دولت جدید حضور دارید و ما شما را نماینده مردم آذربایجان در دولت سیزدهم می‌دانیم.

وی با تاکید بر تلاش های شبانه روزی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تبریز، گفت: از تلاش‌های مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تبریز تشکر می‌کنیم که با همه کمبود‌ها عملکرد عالی از خود نشان دادند. همراهی و مدیریت هوشمندانه مسئولان اجرایی استان و استاندار هم در این میان ستودنی است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم خاطرنشان کرد و گفت: سلامت و امنیت دو موضوع خیلی مهم برای مردم هستند و مردم در زمان شیوع کرونا همراهی خوبی داشتند و به خصوص خیران در همه زمینه‌ها از جمله تهیه ماسک، مواد ضد عفونی، دستگاه اکسیژن ساز و موارد دیگر همت بسزایی از خود نشان دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار