رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خبر داد:

۲ هزار میلیارد تومان اعتبار به کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ شد

یاسوج (پانا) - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار از منابع مختلف از جمله متوازن، نفت، زلزله به استان ابلاغ شده است.

کد مطلب: ۱۲۱۲۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد
۲ هزار میلیارد تومان اعتبار به کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ شد

علی شهابی نسب، در نشست شورای برنامه‌ریزی استان اظهار کرد: این اعتبار خارج از اعتبارات ماده ۵۶، اعتبارات ملی است که در مجموع اعتبارات امسال استان با احتساب این‌ها ۲۰۰ درصد رشد داشته است.

وی بیان کرد: از این مبلغ ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار به اسناد خزانه استان ابلاغ شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا امروز هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان به دستگاه‌های اجرایی در قالب هزار و ۴۷۰ طرح عمرانی ابلاغ شده است.

شهابی نسب ادامه داد: کار شروع شده و باید حداکثر تا پایان شهریور ماه امسال موافقت نامه این تعداد طرح مبادله شود تا اعتبارات مورد نیاز به آن‌ها تخصیص داده شود.

وی افزود: هم اینک طرح‌های عمده عمرانی سال ۱۴۰۰ آغاز شده اند و اتفاق خوبی که امسال شاهد آن هستیم بازگشایی جاده ملی پاتاوه به دهدشت است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این جاده حدود ۹۷ درصد پیشرفت کاری دارد، اما در دو نقطه ریزش داشته است که تا یک ماه آینده مشکل رفع و این جاده به طور رسمی افتتاح می‌شود.

شهابی نسب تاکید کرد: از زمان وقوع زلزله سی سخت ۷۲۹ میلیارد تومان اعتبار و تسهیلات به استان ابلاغ شده است.
وی افزود: تلاش‌ها بر این است که تا قبل از فصل سرما مردم در خانه‌های جدید خود مستقر شوند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: از ۶ مصوبه کارگروه تخصصی امور زیربنایی شهری و روستایی در شورای برنامه ریزی استان چهار مصوبه آن تایید شد.

وی ادامه داد: طرح آسفالت دلی بجک، گردشگری ماغر، سنگ شکن و طرح جامع گردشگری از جمله مصوباتی بود که بررسی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار