فرمانده نیروی انتظامی بهارستان خبر داد:

باند سارقان موبایل‌قاپ در بهارستان متلاشی شد

بهارستان (پانا) - فرمانده نیروی انتظامی بهارستان گفت شهروندان با توجه به افزایش قیمت گوشی و به‌منظور جلوگیری از سرقت گوشی‌های خود نکات ایمنی را فراموش نکنند.

کد مطلب: ۱۲۱۱۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد
باند سارقان موبایل‌قاپ در بهارستان متلاشی شد

محمدرضا علیزاداه فرمانده نیروی‌انتظامی بهارستان تصریح کرد: با توجه به روند افزایش قیمت‌ها از جمله گوشی همراه طی سال‌های اخیر و عدم رعایت نکات ایمنی از سوی شهروندان موجب افزایش سرقت این کالا شده است.

رئیس پلیس شهرستان بهارستان در خصوص دستگیری اعضای باند سارقان موبایل در بهارستان اظهار کرد: با توجه به دریافت خبرهایی مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت به شیوه قاپ زنی در بهارستان این موضوع به صورت ویژه در دستور پلیس قرار گرفت و با همکاری پلیس‌های تخصصی و هماهنگی با دستگاه قضایی و انجام تحقیقات گسترده موفق به دستگیری اعضا این باند شدیم.

علیزاده ادامه داد: طی بازرسی‌های صورت گرفته از مخفیگاه سارقان و همچنین پس از دستگیری مالخرها تعداد 100 دستگاه گوشی همراه از آنان کشف و ضبط شد و در این رابطه نیز 6 نفر از اعضای این باند دستگیر و برای انجام تحقیقات بیشتر تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده نیروی انتظامی بهارستان گفت: با توجه به این که سارقان برای جلوگیری از ردیابی گوشی‌ها اقدام به حذف سریال آن‌ها می کردند اما با انجام روش‌های خاص پلیسی اقدام به ردیابی گوشی ها کردیم که در نهایت توانستیم طی یک عملیات غافلگیرانه اعضای این باند را دستگیر کنیم.

او بیان کرد: ما به شهروندان اطمینان می دهیم که اکثر این سارقان که اقدام به سرقت تلفن همراه می کنند با شیوه‌ها و شگردهای پلیسی دستگیر می‌شوند،بنابراین مالباختگان ناامید از این موضوع نباشند که اگر کالایی از آنها به سرقت رفت هرگز کشف نخواهد شد و این چنین موضوعاتی را پیگیری نکنند.

او افزود: جلوگیری از ایجاد فضا و بستر مساعد بروز یک عمل مجرمانه توسط بزهکاران، تا حد زیادی وابسته به نوع عملکرد قربانیان است، بنابراین در صورت دستگیری سارقان مالباختگان تحت هیچ شرایطی اقدام به رضایت دادن نکنند.

خبرنگار:محمد اصغری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار