معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد:

آغاز دوره سه‌گانه توانمندسازی با پیش تولید بخش TED

تهران(پانا) - رقیه سادات نقوی؛ معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد پیش‌تولید برنامه آموزشی سه‌گانه توانمندسازی آغاز شده است. 

کد مطلب: ۱۲۱۱۳۷۸
لینک کوتاه کپی شد
آغاز دوره سه‌گانه توانمندسازی با پیش تولید بخش TED

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران با اعلام این خبر تعداد برنامه های تولیدی را بیش از ۳۰۰ برنامه دانست.
رقیه سادات نقوی در این باره افزود: از ابتدای تابستان ۱۴۰۰ معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با هدف توانمندسازی مربیان تربیتی، معاونان پرورشی، مشاوران و سایر عوامل تربیتی مدارس سراسر کشور با همکاری اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران طرح 3 گانه ای را طرح ریزی و برنامه ریزی کرد که پیش تولید آن به تازگی در تالار فرهنگ آغاز شده است.
نائب رئیس دبیرخانه تولید سه‌گانه توانمندسازی با اشاره به آن که در این مرحله ۱۰۰ برنامه تولیدی TED و ۲۰۰ نماهنگ کوتاه آموزشی تولید خواهد شد به نقش مهم این دوره مجازی اشاره کرد و گفت: اهمیت توانمندسازی عوامل تربیتی در تمامی مدارس دولتی و غیردولتی به گونه ای است که ستاد اجرایی و دبیرخانه این طرح را مجاب نمود تا با طراحی ۳ گونه از آموزش شامل گفتمان های آگاهی بخش به عنوان TED، نماهنگ های کوتاه تربیتی و آموزشی و نهایتاً دوره های رسمی ضمن خدمت در سامانه LTMS اقدام بلند و موثری در این زمینه بردارد.
نقوی با اشاره به محل تولید برنامه های این دوره آموزشی در تالار فرهنگ و دیگر لوکیشین های تربیتی و مدارس ماندگار، کانون ها و اردوگاه های شهر تهران اظهار کرد: برنامه تولید گفتمان های و نماهنگ های آموزشی دوره ۳ گانه توانمندسازی از لحاظ فنی با یک کارگردانی و تیم حرفه ای ضبط و پخش خواهد شد.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش پایتخت در پایان بیان کرد: از ابتدای مهرماه ۱۴۰۰ بارگذاری این آثار تولیدی در شبکه شاد و پلتفورم های مجاز و بومی شروع و این فرایند تا خرداد ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت تا عوامل تربیتی در هر لحظه به محتوای تولیدی دسترسی داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار