توزیع سبد کالا معیشتی به مناسبت هفته دولت در ملارد

ملارد (پانا )- در راستای گرامیداشت هفته دولت و به مناسبت ماه محرم تعدادی سبد کالا شامل برنج، روغن و سایر اقلام، توسط مراکز مثبت زندگی تحت نظارت اداره بهزیستی شهرستان ملارد توزیع شد.

کد مطلب: ۱۲۱۱۳۰۳
لینک کوتاه کپی شد
توزیع سبد کالا معیشتی به مناسبت هفته دولت در ملارد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد داوود خادم رئیس اداره بهزیستی ملارد ضمن تأکید بر اهمیت حمایت از جامعه هدف گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی بوجود آمده که بیشتر متأثر از شیوع بیماری کرونا و تغییر شرایط اشتغال بسیاری از افراد است، مراکز مثبت زندگی با تهیه سبدهای غذایی و یا سایر مواردی که می‌تواند گوشه‌ای از مشکلات افراد دارای معلولیت و نیازمند را رفع کند سعی در حمایت این افراد دارند.

او افزود: سازمان بهزیستی و مراکز غیردولتی تحت نظارت بصورت دائم وظیفه همراهی مددجویان را دارند ولی در شرایط کنونی بیش از پیش توان‌خواهان نیاز به حمایت از سوی سازمان را حس می‌کنند.

خادم با بیان اینکه مراکز غیردولتی بازوان توانمند سازمان در ارائه خدمات به جامعه هدف هستند، بیان کرد: تمامی کمک‌های موردی مالی و غیرمالی با بررسی دقیق مددکاران ستاد و مراکز پس از در نظر گرفتن مشکلات و شرایط مددجویان توزیع می‌شودد و تمامی افراد به ترتیب اولویت در نوبت دریافت این کمک‌ها هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار