پیام آدینه‌ای امام جمعه جعفریه

قم(پانا)- امام جمعه جعفریه قم در پیام آدینه‌ای فرارسیدن هفته دولت را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۱۰۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام آدینه‌ای امام جمعه جعفریه

حجت الاسلام «حسینعلی دهقانی» امام جمعه شهرستان جعفرآباد در پیام آدینه ای خود فرارسیدن هفته دولت را تبریک گفت.
وی با اشاره به روایتی از امام صادق(ع) اظهار داشت: بندگان، جز به کمتراز توانشان فرمان داده نشده اند. پس، هر چیزى که مردم به انجام آن مأمور شده اند، توانایى آن را دارند و آنچه که در توانشان نیست، از عهده آنان برداشته شده است.

دهقانی ادامه داد: هر کس باید به وسع خود تلاش کند تا سلامت خود و جامعه را بهبود بخشد مخصوصا در این اوضاع کرونایی با زدن ماسک و تزریق واکسن در موعد مقرر.

وی تاکید کرد: واکسناسیون باید در شهرستان جعفرآباد همه روزه انجام شود و در این زمینه نیز در جلساتی با ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی قم عنوان شد که ایشان فرمودند: «این امر(واکسیناسیون بصورت دو روز درهفته) به خاطر عدم استقبال از طرف شهروندان است» و لذت مردم عزیز باید در موعد مقرر به واکسینه کردن خود اقدام کنند.

امام جمعه شهرستان جعفرآباد با اشاره به مشکلات این شهرستان جدید عنوان کرد: بسته شدن درمانگاه کریمه اهل بیت(س) و پذیرفته شدن دفترچه بیمه سلامت روستایی از مشکلاتی است که قول داده شده برطرف شود.

وی با تقدیر از رای اعتماد نمایندگان به وزرا، از آغاز بکار جدی اعضای هیئت دولت تشکر کرد.

دهقانی در پایان، با تبریک هفته دولت گفت: هشتم شهریور سالروز شهادت شهیدان «رجائی و باهنر» را گرامی می داریم؛ ان شا الله دولت سیزدهم ادامه دهنده راه این شهدا باشند.

خبرنگار: نرگس فارسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار