پژوهشسرای ناحیه 3 تبریز فعال‌ترین آزمایشگاه‌ آموزشی، فناوری نانو کشور شناخته شد

تبریز(پانا)- بنا به گزارش عملکرد شبکه آزمایشگاهی توانا در سال ۱۳۹۹، پژوهشسرای آذربایجان آموزش و پرورش ناحیه 3 تبریز بعنوان فعال‌ترین عضو این شبکه انتخاب شد.

کد مطلب: ۱۲۱۰۰۲۶
لینک کوتاه کپی شد
پژوهشسرای ناحیه 3 تبریز فعال‌ترین آزمایشگاه‌ آموزشی، فناوری نانو کشور شناخته شد

بر اساس گزارش عملکرد اعضاء شبکه آزمایشگاهی توانا در سال ۱۳۹۹، بیش از ۱۲۰هزار دانش‌آموز و دبیر در طی این سال به کمک تجهیزات فناوری نانو که همگی ساخت ایران هستند، با این فناوری نوین آشنا شدند و امکان کار آزمایشگاهی با تجهیزات تخصصی فناوری نانو را پیدا کردند.

شبکه آزمایشگاه‌های آموزشی فناوری نانو (توانا) که از سال ۱۳۹۱ آغاز به کار نموده تا پایان سال ۱۳۹۹ تعداد ۸۹ آزمایشگاه تخصصی فناوری نانو را تجهیز و راه‌‌اندازی کرده است.

در سالی که گذشت همانند سال‌‌های قبل، گزارش فعالیت آزمایشگاه‌‌های فناوری نانو به صورت ماهیانه دریافت و مطابق با آیین‌نامه توانا، همه آزمایشگاه‌‌ها مورد ارزیابی قرار گرفتند.

از مهم‌ترین پارامترهای حائز اهمیت در امتیازدهی به آزمایشگاه‌های شبکه توانا تعداد دوره‌های برگزار شده به صورت تئوری و عملی، تعداد افراد آموزش دیده در دوره‌‌ها، میزان فعالیت آزمایشگاه‌ها در میزبانی نشست‌ها و دوره‌ها، مشارکت مرکز برای آماده‌سازی دانش‌آموزان برای حضور در جشنواره و المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو، میزان تعامل و همکاری با باشگاه نانو است.

بر این اساس پژوهشسرای آذربایجان آموزش و پرورش ناحیه 3 تبریز با 17344 امتیاز موفق به کسب عنوان فعال ترین آزمایشگاه آموزشی فناوری نانو در کشور شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار