معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران خبر داد:

کسب رتبه اول مرکزمشاوره و خدمات روانشناختی دانش آموزی شهر تهران در کشور

تهران(پانا) -معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران از کسب رتبه اول ارزیابی سالانه مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی آموزش و پرورش شهر تهران در میان سایر استان‌های کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۹۷۰۶
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه اول مرکزمشاوره و خدمات روانشناختی دانش آموزی شهر تهران در کشور

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، رقیه سادات نقوی؛ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران با آرزوی قبولی عزاداری های هموطنان در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اعلام کرد: مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی استانی شهر تهران (مرکز مشاوره توحید) در ارزیابی سالانه گزارش مراکز مشاوره و خدمات روانشناختی در بین تمامی استان ها در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ رتبه برتر کشوری را کسب کرده که مورد تقدیر معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش قرار گرفت.

وی از اعضای مرکز مشاوره توحید جهت استمرار خدمات رسانی در روزهای کرونایی به دانش آموزان و خانواده­‌ها و نقش آنها در حفظ و ارتقا سلامت روان جامعه تشکر کرد و بر ضرورت و اهمیت وجود مراکز مشاوره در آموزش، شناسایی، غربالگری و درمان توسط همکاران و متخصصان این مراکز تاکید کرد.

لازم به ذکر است مرکز مشاوره توحید، ۲۰ مرکز مشاوره و خدمات روان شناختی منطقه ای در شهر تهران را راهبری و پشتیبانی می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار