کارخانه: والیبال ایران باید با صبوری به روزهای اوج برگردد

تهران (پانا) - پیشکسوت والیبال می‌گوید ملی‌پوشان نوجوان باید شروع خوبی داشته باشند چون شروع خوب، پایان خوبی هم دارد، باید با صبوری به روزهای اوج برگردیم.

کد مطلب: ۱۲۰۹۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد
کارخانه: والیبال ایران باید با صبوری به روزهای اوج برگردد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مصطفی کارخانه مربی و پیشکسوت والیبال در آستانه مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در تهران گفت: هدف فدراسیون از میزبانی های این چنینی و حمایت از رده‌های پایه مسلما پشتوانه سازی است. چرخه والیبال باید در رده‌های امید، نوجوانان و جوانان بچرخد تا آینده تیم ملی ساخته شود. میانگین سنی در رده بزرگسالان بالاست و حالا که بعد از المپیک فرصتی برای جوانگرایی به دست آمده باید از آن استفاده کنیم. روند در تیم های پایه حرفه‌ای است. امیدوارم ثمره این اتفاق در سال‌های آینده برای والیبال مفید باشد.

وی با اشاره به تیم ملی نوجوانان ادامه داد: این تیم تمرینات منظم و خوبی را برگزار کرد. در مجموع تیم خوش قواره‌ای است. سفری هم به ایتالیا داشتند و بازی‌های تدارکاتی قابل قبولی را برابر نوجوانان ایتالیا به نمایش گذاشتند. در ایران نیز با تیم جوانان و در دو روز گذشته با آلمان و ایتالیا دیدار داشتند.

کارخانه با توصیه به نوجوانان افزود: باید شروع خوبی داشته باشند، شروع خوب پایان خوب هم دارد. قدم اول باید محکم برداشته شود تا قدم‌های بعدی به خودباوری ختم شود.

پیشکسوت والیبال افزود: پس از مسابقات قهرمانی نوجوانان، مسابقات قهرمانی آسیا در رده بزرگسالان و مسابقات قهرمانی جوانان جهان را نیز در پیش داریم. این تیم ها کادر تمام ایرانی دارند امیدوارم هر سه تیم نمایش خوبی داشته باشند و شادی به قلب خانواده والیبال برگردد.

کارخانه در پایان اظهار داشت: من عمرم را در والیبال گذاشته‌ام از همه دوستانی که سرسفره والیبال نشسته‌اند و قلبشان به این رشته گره خورده تقاضا می‌کنم با صعه صدر و صبوری والیبال را همراهی کنند تا دوباره به روزهای اوج برگردیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار