استاندار کهگیلویه وبویراحمد:

روند بیماری کرونا در شهرستان‌های مارگون، لنده و چرام نگران کننده است

یاسوج (پانا) -استاندار کهگیلویه وبویراحمد از روند بیماری کرونا در ۳ شهرستان مارگون، لنده و چرام ابراز نگرانی کرد.

کد مطلب: ۱۲۰۹۳۵۱
لینک کوتاه کپی شد
روند بیماری کرونا در شهرستان‌های مارگون، لنده و چرام نگران کننده است

حسین کلانتری در نشست استانی ستاد کرونا با بیان اینکه در این مدت تعطیلی یک هفته‌ای شاهد همکاری مردم، اصناف و اتحادیه‌ها بودیم، افزود: در ایام تعطیلات گروه‌های نظارتی فعال و از شهرستان‌ها بازدید کردند و مطالب را گوشزد کردند که تاثیر داشت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تلاش همه دستگاه ها، بیان کرد: زحمت عمده بر دوش نیروی انتظامی بود، راه‌های اصلی بسته بود و راه‌های فرعی و روستایی نیز باید کنترل شود.

کلانتری خطاب به شهرداران بیان کرد: همه تفرج‌گاه‌ها، باغات و باشگاه‌های ورزشی تا پایان هفته تعطیل و رستوران‌ها تنها به شکل بیرون‌بر فعالیت کنند.

کلانتری از روند بیماری در سه شهرستان مارگون، لنده و چرام ابراز نگرانی کرد و گفت: وضعیت در همه شهرستان‌های استان بد است، اما اوضاع در این سه شهرستان نگران کننده است، ائمه جمعه همه شهرستان‌ها خصوصا این سه شهرستان نهایت همکاری را با ستاد کرونا انجام دهند.

وی با بیان اینکه به دانشگاه علوم پزشکی گفتیم در صورتی که ۷۰ درصد ظرفیت تخت‌های بیمارستان پُر شد اطلاع دهند، افزود: خوشبختانه هنوز به این وضعیت نرسیده‌ایم بنابراین نیازی به بیمارستان صحرایی و وضعیت جنگی نداریم، اما شرایط بد است و بسیار نگران هستیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها را منوط به تصمیم ستاد ملی کرونا دانست و بیان کرد: ۲۰ هزار دُز واکسن کرونا خارج از سهمیه وارد استان و تزریق شد، ۳۰ هزار دُز دیگر خارج از سهمیه گرفتیم که وارد استان می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار