پیام تسلیت رئیس سازمان پژوهش در پی درگذشت یکی از مؤلفان کتاب‌های درسی

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در پی درگذشت حسین دانشفر یکی از مؤلفان سابق کتاب‌های درسی علوم تجربی و زیست شناسی، پیام تسلیتی را صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۰۸۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت رئیس سازمان پژوهش در پی درگذشت یکی از مؤلفان کتاب‌های درسی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، حسن ملکی در پیامی درگذشت حسین دانشفر یکی از مؤلفان سابق کتاب‌های درسی علوم تجربی و زیست شناسی را تسلیت گفت.

متن پیام ملکی به شرح زیر است:

إِنَّا للّه و إِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

خبر درگذشت برادر فرهیخته مرحوم حسین دانشفر موجب تأثر شدید اینجانب و همکاران در سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گردید. این شخصیت دلسوز و خدمتگزار با تجربه و دانش تخصصی خود سالها در حوزه تالیف کتاب‌های درس زیست شناسی با سازمان پژوهش همکاری داشت . این مصیبت را به خانواده آن مرحوم، همکاران دانشگاهی و فرهنگی تسلیت عرض می‌کنم و علو درجات برای آن مرحوم و صبر و بردباری برای بازماندگان مسئلت دارم.

شایان ذکر است مرحوم حسین دانشفر از مؤلفان باسابقه کتاب‌های علوم تجربی و زیست شناسی بعد از مدتی بیماری، شب گذشته به رحمت ایزدی پیوست. ارائه محتوای مبتنی بر روش علمی برای نخستین بار در کتاب‌های درسی به همت مرحوم طوسی و ایشان انجام شد. او از مترجمان چیره دست در علوم تجربی بود و سال‌های طولانی به عنوان مترجم فیلم های مستند با جام جم همکاری داشت. مجموعه دانش زیست شناسی که سال‌های مدید به عنوان تنها منبع آموزش زیست شناسی در مراکز تربیت معلم بود، یکی دیگر از خدمات ایشان به آموزش زیست شناسی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار