مدیرکل بنیاد شهید قم خبر داد:

حضور بیش از 600 آزاده سرافراز مقیم و میهمان در قم

قم (پانا) - حجت الاسلام «حسن هنرمند» عنوان کرد بیش از ۵۰۰ آزاده در بنیاد شهید قم دارای پرونده هستند و یکصد آزاده نیز به صورت مهمان در قم حضور دارند.

کد مطلب: ۱۲۰۸۲۲۳
لینک کوتاه کپی شد
حضور بیش از 600 آزاده سرافراز مقیم و میهمان در قم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بنیاد شهید قم، حجت‌الاسلام «حسن هنرمند» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در پیامی به مناسبت فرارسیدن سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اظهار داشت: آزادگان با تکیه بر ایمان راسخ و روحیه ایثارگری در عرصه دفاع از اسلام و میهن اسلامی سخت ترین سال های اسارت را با مجاهدت و پایداری سپری کردند.

وی افزود: آنان با الگوگیری از سید آزادگان مرحوم حجت الاسلام ابوترابی دوران اسارات را با صبر و استقامت گذراندند و تاریخ هیچ گاه این ایثارگری ها و رشادت ها را فراموش نخواهد کرد.

مدیرکل بنیاد شهید قم اضافه کرد: آزادگان با صبر و پایداری، آزادگی را در اسارت معنا کردند و الگویی برای ملت‌های آزاده و مسلمان جهان شدند؛ برخی از این آزادگان بیش از ۱۰۰ ماه در اسارت رژیم بعث عراق زیر شکنجه ها صبر و پایداری کرده و از ارزشهای انقلاب اسلامی دفاع کردند.

هنرمند عنوان کرد: هم اکنون بیش از ۵۰۰ آزاده در بنیاد شهید قم دارای پرونده هستند و علاوه بر این یکصد آزاده نیز به صورت مهمان در قم حضور دارند.

وی افزود: به مناسبت گرامیداشت سالروز ورود آزادگان و با توجه به لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی، برنامه گرامیداشت سالروز ورود آزادگان امسال به صورت وبینار با تجلیل از تعدادی از آزادگان، برقراری تماس تلفنی و تفقد از آزادگان، ارسال پیامک تبریک، ارسال نامه به امور مساجد و شورای هیئات مذهبی جهت اختصاص یک شب از شب های محرم به موضوع محرم در اسارت برنامه ریزی و اجرا شده و یا در حال اجراست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم ادامه داد: همچنین هیات آزادگان با مشارکت هیات رزمندگان اسلام یک شب از شبهای محرم را در مجتمع امام خمینی(ره) به موضوع سالروز ورود آزادگان و بیان خاطره از سوی مسئول تشکل آزادگان اختصاص می دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار