قصه « اکوان دیو» در مرحله استانی جشنواره بین المللی قصه گویی اول شد

لاهیجان (پانا) - قصه «اکوان دیو» در بخش آیینی–سنتی مرحله استانی بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی شایسته عنوان نخست شد.

کد مطلب: ۱۲۰۷۴۴۳
لینک کوتاه کپی شد
قصه « اکوان دیو»  در مرحله استانی جشنواره بین المللی قصه گویی اول شد

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان؛ هیئت داوران مرحله استانی بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی(استان گیلان) در بخش ملی (آیینی‌-سنتی) در گروه زنان و مردان، امیر تنها با قصه «اکوان دیو» از لاهیجان را شایسته عنوان نخست خواند.
هیات داوران مرحله استانی بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی «استان گیلان» با حضور پرویز فکر آزاد، الهام کمال پور و آرام امینی قصه گویان برگزیده اول تا سوم مرحله استانی جشنواره را در بخش‌های مادربزرگ ها و پدربزرگ ها، زنان و مردان، دختران و پسران و در دو بخش ملی و آیینی سنتی اعلام کردند که در این میان امیرتنها با قصه اکوان دیو شایسته عنوان نخست در بخش آیینی سنتی گروه مردان و زنان شد.
امیر تنها هنرمندی از خطه خراسان یکی از فعالان حوزه تئاتر و قصه گویی در شهرستان لاهیجان است که در کارهای نمایشی و هنری از داستان های کهن ایرانی استفاده می کند و سعی بر زنده کردن داستان های اصیل ایرانی دارد.

وی در سال 98 نفر دوم جشنواره قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شد و اکنون عضو کانون قصه گویان کشور است.
آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان استان گیلان و راه‌یافتگان به مرحله‌ی منطقه‌ای بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز دوشنبه، 18 مرداد 1400 بر بستر فضای مجازی برگزارشد.
شایان‌ذکر است، مرحله استانی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از فروردین ۱۴۰۰ کلید‌خورد و علاقه‌مندان در بخش‌های «ملی»، «بین‌الملل»، «برترین‌ قصه‌گوی کشور»، «قصه زندگی‌من»، ساخت «پادکست» و «پایان‌نامه و مقالات علمی» حضوری موثر در این پویش فرهنگی داشتندو برگزیدگان استانی پس از انتخاب وارد رقابت منطقه ای خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار