فرماندار اسلامشهر:

ایجاد فضای شفاف و صادقانه از موارد اصلی پیشرفت جامعه است

اسلامشهر (پانا) - مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان اسلامشهربا حضور فرماندارو اعضای شورای شهر، صبح امروز چهارشنبه بیستم مرداد 1400در سالن همایش‌های فرمانداری اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۰۶۹۷۶
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد فضای شفاف و صادقانه از موارد اصلی پیشرفت جامعه است

در این مراسم مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر در سخنانی با گرامیداشت ایام سوگواری ماه محرم و روز خبرنگار اظهار کرد: ایثار، مجاهدت، از خودگذشتگی و توجه به اصل شهادت از عوامل بسیار مهم در واقعه عاشورا بود و افزود، این حادثه پس از هزاران سال دنیا بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

او ادامه داد: درس عاشورا و مکتب عاشورا دارای زوایای مختلف است و حتی افرادی که دارای دینی غیر از دین اسلام هستند صحبت‌های ارزشمندی درباره روز عاشورا دارند.

فرماندار اسلامشهر تصریح کرد: خبرنگاران پل ارتباطی بسیار ارزشمندی بین مردم و مسئولان هستند و تأثیرگذاری بسیار ارزشمندی دارند و اگر واقعه کربلا و عاشورا تا امروز در جریان است همانا انتقال اخبار عاشورا با انتقال دهندگان خبر بوده است.

مرسلپور بیان کرد: خبرنگاران اتفاقات مهم شهرستان، کشور و دنیا را انتقال می‌دهند و اگر جریان رسانه نبود هیچ وقت شخصیت شهید سلیمانی حتی بعد از شهادت برای دنیا مشخص نمی‌شد.

او ادامه داد: در کل مسائل کشور اعم از اجتماعی، فرهنگی، بهداشتی، سیاسی و... همه مدیران وابستگی صد درصدی به اصحاب رسانه و خبرنگاران دارند و اگر کسی احساس کند به اصحاب رسانه وابسته نیست، غافل است یا جاهل. اصحاب رسانه پیشران جامعه بوده و کسانی هستید که می‌توانید جامعه را هدایت کنند و در این میان اصحاب رسانه با کسانی که ادعا دارند، متفاوت هستند.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: رسانه باید به هر نوع ،آفت مقابله کند و مواردی که به جامعه امید می‌دهید بخشی از مسیر جامعه را مشخص می‌کنید و بدانید، ایجاد فضای شفاف و صادقانه از موارد اصلی پیشرفت جامعه است و خبرنگار کسی که قلم به دست است با یک عالم برابری می‌کند و در بعضی موارد اندیشه و نوشتار شما اصحاب رسانه و خبرنگاران کمتر از یک اندیشمند عالم نیست.

در ادامه این مراسم محمد مهدی سلیمی رئیس شورای شهر اسلامشهر نیز در سخنانی گفت: شما خبرنگاران قهرمانان عرصه رسانه هستید و اصحاب رسانه در یک لحظه می‌توانند با یک تیتر یا تحلیل درست تحولی را به وجود آورند و بیان کرد،ما و شما خبرنگاران و اصحاب رسانه با هم می‌توانیم برای ساختن شهری مناسب تلاش کنیم.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار